WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Trudna droga do sprzedaży wielokanałowej

Premium

Krzysztof Folta PL
 · 9 min
Trudna droga do sprzedaży wielokanałowej

Prezes firmy TIM SA, będącej jednym z największych w Polsce dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych, doszedł do wniosku, że w najbliższych latach Internet stanie się podstawowym kanałem zakupowym – nie tylko dla odbiorców detalicznych, ale również w segmencie B2B. Dlatego, zamiast czekać, aż nowoczesne technologie zmienią oblicze branży, postanowił zrobić krok naprzód. E‑commerce uczynił głównym kanałem sprzedaży firmy, burząc przy tym struktury sprzedażowe i dystrybucyjne oparte na kontakcie bezpośrednim między klientami a sprzedawcami, które budował przez 25 lat. Chociaż pierwsza platforma służąca do składania zamówień przez Internet nie była idealna, jej wdrożenie i późniejsze udoskonalenie pomogło we wprowadzeniu prawdziwie wielokanałowej sprzedaży oraz zautomatyzowaniu możliwie dużej części procesu dystrybucji. Oparcie sprzedaży przede wszystkim na Internecie wymagało od firmy żelaznej konsekwencji, ale ten wysiłek się opłacił. Dzięki niemu w 2014 roku przychody TIM SA przekroczyły rekordowy poziom 0,5 miliarda złotych.

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Krzysztof Folta

Prezes zarządu i akcjonariusz TIM.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy