Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Otwórz się na e-commerce

Otwórz się na e-commerce

Wszyscy zdają sobie sprawę, jak ważny jest obecnie rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, ale wiele firm nie umie właściwie odpowiedzieć na to wyzwanie.

W gąszczu rozwiązań IT i nowych technologii ginie czasem to, co najważniejsze – skuteczny proces sprzedażowy.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY NA TEMAT E‑COMMERCE »

E-commerce: więcej tu handlu czy technologii? 

Mariusz Smoliński PL, Paweł Kubisiak PL

Choć przedsiębiorcy uważają e-commerce za przyszłość sprzedaży, to jednak kanał ten często traktowany jest bardziej jako projekt IT niż działania sprzedażowe. Więcej firm skupia się na cyfrowych rozwiązaniach, które mają przyciągnąć użytkowników, niż na zarządzaniu doświadczeniami klientów i ułatwianiu im zakupów.

Chcesz sprzedawać w sieci? Wróć do korzeni 

Paweł Kubisiak PL, Jakub Roskosz PL

Twórca jednego z najpopularniejszych serwisów rabatowych w Polsce dzieli się doświadczeniami sprzedażowymi ze świata realnego i wirtualnego oraz odsłania tajniki swoich seryjnych sukcesów w e-commerce.

8 ogniw łańcucha wartości e-commerce 

Paweł Kubisiak PL, Maciej Żyto PL

Dobry sklep internetowy to nie tylko technologia oraz strona internetowa, lecz kompleksowy model operacyjny. Poznaj sprawdzone podejście do sprzedaży online i wykorzystaj je w swojej firmie.

E-commerce pędzi coraz szybciej. Nie zostawaj w tyle! 

Kamila Gębik PL

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Zobacz, jak to robi branża fashion i beauty.

Czy Black Friday odejdzie do lamusa? 

Paulina Kostro PL

Największe święto zakupów za nami. Wysokie ceny produktów spowodowane kosztami energii i galopującą inflacją, zerwane łańcuchy dostaw i zawyżane ceny promocyjnych produktów kładły w tym roku cień na ulubione święto konsumentów. Eksperci są jednak zgodni – „czarny piątek” z nami zostanie, ale w zmienionej formie.