Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Klient jutra wpatruje się w ekran

Premium

· · 3 min
Klient jutra wpatruje się w ekran

Firmy starają się nieustannie podążać za konsumentami, dlatego coraz większą uwagę poświęcają przedstawicielom pokolenia Z jako konsumentom przyszłości i do nich starają się dostosować swoje działania komunikacyjne. Tymczasem, jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte, aż 95% polskich gimnazjalistów ma dostęp do smartfonów, podobnie jak do laptopów. Nie oznacza to jednak, że zapanowało przesycenie tymi produktami wśród odbiorców urodzonych po roku 2000.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »