Powiadomienie
PROMOCJA
Wybierz pakiet biznesowej wiedzy dla siebie.
Czy pandemia COVID-19 ograniczyła ekspansję zagraniczną polskich firm? A może jest to okazja do tego, by jeszcze lepiej walczyć z konkurencją, oferując lepszą jakość produktów i usług?
Janusz Władyczak, prezez KUKE, opowiada jak uniknąć zagrożeń wywołanych przez kryzys związany pandemią, a nawet wykorzystać je do rozwoju ekspansji.
Witold Wiliński, prezes Zarządu GPW Tech, wyjaśnia jak pandemia wpłynęła na zagraniczne inwestycje w Polsce.
Jacek Byrt, partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego w Mazars, opowiada o tym, jak polskie firmy dokonują akwizycji zagranicznej.
Firmy z branży transportowej, mimo pandemii i wywołanego przez nią, wciąż mogą osiągnąć sukces.
O tym, jaki kierunek ekspansji jest najbardziej skuteczny i efektywny biznesowo oraz jakie kryteria warto wziąć pod uwagę, decydując się na takie przedsięwzięcie, opowiada Dariusz Terlecki, dyrektor sprzedaży w Webfleet Solutions Poland & CEE.
Foresight strategiczny to niedoceniany proces, który pomaga firmom spojrzeć w przyszłość i dokonać właściwych zmian na długo przed innymi. O tym, dlaczego warto myśleć o przyszłości, jak zyskać przewagę informacyjną i wykorzystać ją na swoją korzyść, opowiada nam futurysta Kacper Nosarzewski.
Obejrzyj dyskusję Piotra Banaszyka i Mariana Gorynii, profesorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nawiązującą do artykułu z ostatniego numeru ICAN Management Review.
Jeszcze kilka lat temu Orange kojarzony był przede wszystkim z typową działalnością telekomunikacyjną. Dziś dla wielu firm to już nie tylko operator telekomunikacyjny i dostawca infrastruktury, ale również dostawca usług IT i partner biznesowy.
Zarządzanie satysfakcją klientów jest procesem złożonym, ale warto to robić. Dlaczego?
Dominujące na rynkach zmienność i nieprzewidywalność wywierają destrukcyjny wpływ na modele zarządzania organizacjami. Firmy dostrzegają zachodzące w ich otoczeniu zmiany, jednak wciąż wiele z nich czyni zbyt mało, by przystosować się do nowych realiów.
Gdy zaczynam pracę z daną organizacją, pytam jej menedżerów o wizję firmy. Odpowiedzi są bardzo różne i niejednokrotnie sprzeczne. Pamiętajmy, że rozpoczynając pracę nad formułowaniem strategii, nasza wizja musi być spójna. Jak zmierzyć się z tym zadaniem?
Coraz większa dostępność usług medycznych, rozwój technologii mobilnych i duża konkurencja mogą doprowadzić do istotnych zmian w branży.
Coraz większa dostępność usług medycznych, rozwój technologii mobilnych i duża konkurencja mogą doprowadzić do istotnych zmian w branży.
Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Dystrybutor maszyn budowlanych zdecydował się obrać nowy kierunek rozwoju, zawężając dotychczasową ofertę.
Sednem Competitive Intelligence jest spojrzenie na konkurencję jako całość.
Prądem jako produktem wyróżnić się nie można i dostawcom pozostaje pozornie tylko konkurowanie ceną. Aby tego uniknąć, zarząd TAURONU postanowił uzupełnić ofertę wartości o szereg usług dodanych.
Sytuacja, w jakiej znalazła się przychodnia BalticMed, jest dość powszechna wśród firm zmuszonych do ograniczenia kosztów.
Pod presją konkurenta firma BalticMed znalazła się w trudnej sytuacji, co nie oznacza, że nie może wybrnąć z kłopotów. Receptą na obecne problemy przychodni może okazać się właśnie skorzystanie z usług nowoczesnej firmy outsourcingowej.