WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Patriotyzm gospodarczy ma coraz większy wpływ na wybory zakupowe polskich konsumentów. Dlaczego rośnie znaczenie pochodzenia produktów i usług? I jak ten trend mogą wykorzystać firmy?

Gdy jakiś czas temu premier wizytował zakłady Mlekovita, nie tylko wzniósł toast szklanką mleka, ale też zeskanował kod z butelki, by sprawdzić, czy mleko jest polskie. Umożliwiła mu to aplikacja Pola, która – jak deklarują jej twórcy – zabrana na zakupy pozwala odnaleźć produkty „z duszą” i wspierać polską gospodarkę. Wbudowany w nią system oceny pozwala na weryfikację pochodzenia artykułu spożywczego i ocenę jego poziomu polskości w skali stupunktowej.

...

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review''

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy