0
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Raport IAB: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Marta Lenkiewicz PL
·  ·

Paliwem, które napędza rynek komunikacji cyfrowej są użytkownicy sieci, których na świecie jest już około 3 mld. Ich liczba od przełomu millenium zwiększyła się przeszło ośmiokrotnie i wciąż dynamicznie rośnie.

Motorem tego mechanizmu jest technologia, a każda złotówka włożona w ten system przynosi jego dalszy rozwój, usprawnia dostępne narzędzia i urządzenia oraz wytwarza kolejne. Jest to jedyne medium, które umożliwia przeprowadzenie użytkownika przez całą ścieżkę konsumencką – od impulsu zakupowego, poprzez szukanie informacji o produkcie lub usłudze i dokonanie transakcji, aż po uzyskanie opinii zwrotnej. Dzięki tej kompleksowości komunikacja online stała się najdynamiczniej rozwijającym się medium, którego wartość w roku 2014 powinna przekroczyć w Polsce granicę 2,5 mld zł, co przełoży się na ponad 135 zł wydanych średnio na każdego internautę powyżej 14 roku życia. W 2010 roku wartość ta wynosiła poniżej 100 zł.

Niniejszy raport skupia się na perspektywach rozwojowych tej obiecującej komunikacji marketingowej XXI wieku. W odróżnieniu od innych przekrojowych publikacji IAB Polska – „Raportu Strategicznego” czy niedawno wydanego „Wpływu internetu na gospodarkę w Polsce” – w tym opracowaniu mniej skupiono się na dotychczasowych dokonaniach, a bardziej poddano analizie prognozy, nowinki, trendy i zjawiska, które w niedługim czasie mogą się rozwinąć lub pojawić na polskim rynku.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Pobierz raport specjalny.

Marta Lenkiewicz

Redaktorka ICAN Institute.

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy