Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017

· · 1 min

Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2017 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców aktywnie działających w sieci w ciągu najbliższych 6 miesięcy?

Odpowiedzi na te, jak i inne pytania, znalazły się w kolejnej edycji cyklicznego raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.

Już po raz czwarty przedstawiciele branży internetowej dogłębnie przeanalizowali rynek cyfrowy - zaprezentowali tegoroczne najważniejsze trendy, i na ich podstawie wskazali, jak wyglądać będzie najbliższa przyszłość internetu w Polsce. Przedstawione kierunki rozwojowe w analityce, automatyzacji, mobile’u, wideo czy content marketingu to szereg praktycznych informacji i wskazówek pomocnych w prowadzeniu biznesu online.

Z raportu dowiesz się m.in.:

  • Jak planować kampanie reklamowe online, by przynosiły one oczekiwane efekty?

  • Na co postawić, a z czego zrezygnować?

  • Czego oczekują dzisiejsi internauci – potencjalni klienci?

  • Jak wypromować markę i z sukcesem sprzedawać w sieci?

  • Dlaczego treści wideo robią taką karierę w internecie?

  • Z jakimi wyzwaniami przyjdzie się każdemu zmierzyć w przyszłym roku?

W raporcie wielokrotnie podjęty został również temat zmian prawnym, jakie czekają tę branżę w 2018 roku. Wprowadzenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych RODO gwarantujące użytkownikom dużo większą kontrolę nad własnymi danymi to ogromne wyzwanie dla firm. Wiąże się ono bowiem z wprowadzeniem niezbędnych zmian proceduralnych i operacyjnych i idącą za tym koniecznością poniesienia znacznych kosztów przystosowawczych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij i pobierz raport »