Premium

Materiał dostępny tylko dla Prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś prenumeratorem? Zaloguj się

X
Jak maksymalizować zysk?
Nowa książka autora bestsellera PRICING MAN
kupuję w przedsprzedaży! >>

Punkt widzenia dostawcy: Piotr Marzec, Google DoubleClick

Premium

Piotr Marzec PL
·  ·

Idea zakupu programatycznego oferuje niespotykaną dotąd elastyczność zarówno dostawcom usług, jak i klientom. Efektywne korzystanie z tego rozwiązania wymaga sprawnie działających działów mediowych i odpowiedniej technologii, bez których osiągnięcie świetnych wyników może okazać się nie lada wyzwaniem.

Pojawienie się i upowszechnienie idei Programmatic niesie ze sobą spore zmiany na rynku reklamy internetowej. Uczestnicząc w powstaniu i rozwoju tej technologii, w DoubleClick postrzegamy tę metodę jako po prostu nową opcję automatycznego zakupu reklamy, jak na przykład Google AdWords. Jednak dla podmiotów działających na rynku reklamy internetowej obszar ten może być zarówno szansą, jak i zagrożeniem. Z szansy tej korzysta już sporo firm, stosując narzędzia, takie jak platformy DSP, które w odróżnieniu od Google AdWords czy Facebooka pozwalają dotrzeć do olbrzymiej ilości dodatkowej powierzchni reklamowej pochodzącej od zupełnie innych wydawców...

Zostało 76% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Piotr Marzec

CEE Sales Manager Media Buying Solutions, Google DoubleClick.

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy