Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Marek Szostak: Jak firma Wójcik Fashion korzysta ze wsparcia polskiej diaspory

Premium

· · 2 min

Inteligentne korzystanie z pomocy diaspory może stać się elementem ułatwiającym ekspansję zagraniczną wielu polskich firm. Dzięki wsparciu godnych zaufania partnerów, którzy odczuwają emocjonalny związek z naszą marką, jesteśmy w stanie ograniczyć ryzyko inwestycyjne.

Wójcik Fashion działa już od 25 lat. Zajmujemy się modą dla najmłodszych. Pierwsi odbiorcy naszych produktów są dziś dorośli i stają się naszymi klientami. Wielokrotnie wyjeżdżają za granicę, osiedlają się tam i zostają na zawsze, zabierając ze sobą przyzwyczajenia oraz sentymenty – również do marek. To bardzo cenny zasób dla organizacji, jeśli tylko potrafi się go odpowiednio wykorzystać. Dzięki niemu, wchodząc na nowy rynek i szukając na nim partnerów biznesowych, możemy zwrócić się do ludzi, którzy nas znają i cenią, zamiast od pierwszej chwili inwestować w informowanie nowych grup oraz przekonywanie ich, że dany produkt ma rzeczywiście wysoką wartość.

Jesteśmy obecni na zagranicznych rynkach od 20 lat. Nasze produkty można kupić już w czternastu krajach...

Zostało 71% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »