Outsourcing wierzytelności cieszy się niesłabnącą popularnością, ponieważ organizacje z różnych względów zadanie odzyskania swoich należności wolą zlecić firmom zewnętrznym. Nic dziwnego, że panuje u nas bardzo silna konkurencja. Poziom skuteczności wśród firm działających na polskim rynku jest bardzo wysoki, ponadto narzędzia, takie jak: zaawansowane systemy call center, automatyzacja komunikacji elektronicznej, systemy scoringowe czy implementowanie różnego rodzaju odmian metodologii lean management, są szeroko znane i stosowane. Prawdziwym wyzwaniem nie jest już dalsze podnoszenie jakości usług, ale wykreowanie dodatkowej wartości dla kontrahenta. Celem EOS KSI Polska nie jest jedynie stworzenie doskonałej operacyjnie maszynki windykacyjnej, realizującej wysokie odzyski i nieprzysparzającej naszym klientom problemów reklamacyjnych. Jako dostawca wielowymiarowych usług finansowych spoglądamy przez pryzmat innowacyjności nie tylko w kontekście używanych technologii, ale również stawiamy sobie cele, dzięki którym nasi klienci mogą spokojnie funkcjonować – włączając w to zarówno duże, jak i średnie przedsiębiorstwa.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Najpopularniejsze tematy
- Wynagradzanie
- Zarządzanie międzykulturowe
- Przedsiębiorczość społeczna
- Trudne rozmowy
- Rynek walutowy
- IT
- Marketing Zarządczy
- Studium przypadku
- Działania operacyjne
- Zarządzanie czasem
- Coaching
- Eksperymentowanie
- Internet rzeczy
- Myślenie strategiczne
- Odpowiedzialność biznesu
- Ekonomia behawioralna
- Finanse i rachunkowość
- Dane
- Etyka
- Networking
- Przełomowa innowacja
- PR
- Projektowanie
- Miejsca pracy
- Zdrowie
- Autorytety
- Joint Ventures
- Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Zarządzanie finansami
- Ekonomia i społeczeństwo
- Audyt
- Strategia konkurencyjna
- Konkurencja
- Stres
- Koszty
- Gender
- Planowanie kariery
- Komunikacja wewnętrzna
- Komunikacja w kryzysie
- Marketing relacji
- Venture Capital
- Regulacje
- Technologia
- Bezpieczeństwo i prywatność
- Wytwórstwo
- Zarządzanie jakością
- Planowanie strategiczne
- Konflikt
- Strategie wzrostu
- Marka
- Globalna strategia
- Rozwój ekonomiczny
- Globalizacja
- Zrównoważony rozwój
- Budżetowanie
- Klienci
- Własność intelektualna
- Nieformalne przywództwo
- Procesy biznesowe
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Transparentność
- Redukcja zatrudnienia
- Zarządzanie ryzykiem
- Rozwój zarządzania
- Polityka kadrowa
- Zarządzanie informacją
- Obsługa klienta
- Badania rynku
- Demografia
- Historia biznesu
- Analiza finansowa
- Pisanie biznesowe
- Work life balance
- Produktywność
- Edukacja biznesowa
- Edukacja
- Rozwój przywództwa
- Polityka cenowa
- Łańcuch dostaw
- Otrzymywanie informacji zwrotnej