Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Biznes oparty na lojalności

Premium

· · 9 min
Biznes oparty na lojalności

Doświadczenia wielu branż pokazują, że lojalność klienta trwa dopóty, dopóki nie znajdzie on lepszej lub tańszej oferty. Ta bolesna prawda nabiera znaczenia w dobie mediów społecznościowych i e‑commerce, gdzie w ciągu kilku minut można zweryfikować faktyczną wartość oferty i porównać ją z konkurencyjnymi propozycjami. Niektóre firmy z lojalności uczyniły sztukę, dzięki której, jak wskazują badania Bain & Company, rosną w tempie niemal trzykrotnie szybszym niż inne biznesy. Uczestnicy debaty redakcyjnej HBRP, której gościem był twórca wskaźnika NPS Fred Reichheld, rozmawiają o tym, jak polskie przedsiębiorstwa radzą sobie z budowaniem lojalności klientów. 

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Krzysztof Ratnicyn

Redaktor naczelny StrategiaLean.pl. Wcześniej redaktor "Harvard Business Review Polska", magazynów "Brief" i "Marketing&More" oraz dziennikarz Polskapresse.

Polecane artykuły