Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Personalizacja komunikacji w dobie globalizacji

Premium

· · 8 min
Personalizacja komunikacji w dobie globalizacji

Tu, teraz, dla mnie – tak można scharakteryzować oczekiwania współczesnego odbiorcy wobec przekazywanych mu treści.

Popularyzacja cyfrowych środków przekazu, Internetu i technologii mobilnych uczyniła z naszego świata globalną wioskę, w której niemal wszyscy mogą porozumiewać się w czasie rzeczywistym, wymieniając zadziwiające ilości informacji. Wpływa to na nasze przyzwyczajenia, zachowania, sposoby komunikacji i konsumpcji mediów.

Coraz więcej osób oczekuje, że otrzyma interesujące treści we właściwym momencie i niezależnie od miejsca, gdzie się znajdują. Procesom tym towarzyszy eksplozja liczby nowych twórców treści – do tradycyjnych mediów dołączyły bowiem internetowe serwisy informacyjne, które tworzą setki milionów osób, publikując m.in. filmy na YouTube, prowadząc blogi czy dyskutując w social media. W efekcie każdy z nas może znaleźć informacje odpowiadające swoim zainteresowaniom – nawet tym niszowym.

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Radosław Brzuska

Chief Innovation Officer, Aegis Media

Paweł Kuczma

Digital Innovations Manager, Vizeum

Paweł Laskowski

Managing Director, Amnet

Polecane artykuły