Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Wyróżnij się albo zgiń

Premium

Magazyn IMR (Nr 1, luty - marzec 2020) · · 2 min
Powiększ tekst
Udostępnij
Pobierz pdf
Wyróżnij się albo zgiń

Na nasyconym rynku trudno wybić się samym produktem lub usługą, ponieważ te łatwo skopiować, zwłaszcza konkurencji z zasobniejszymi funduszami. O wiele większą przewagę daje innowacyjny model biznesowy.

Ten zdecydowanie trudniej powielić, zwłaszcza dużym graczom o ugruntowanej pozycji na rynku. Wynika to z zakotwiczonych procesów utrwalanych przez lata wśród pracowników takich firm. Te schematy trzeba porzucić, aby zacząć coś nowego. To trudne, zwłaszcza gdy dodatkowo wiąże się z kanibalizacją dotychczasowych produktów albo tymczasową rezygnacją z przychodów na przykład z powodu wprowadzenia nowego modelu rozliczeniowego.

...

Zostało 81% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Lech Kaniuk

Założyciel kilkunastu firm, kojarzony z takimi markami jak PizzaPortal, iTaxi, Bean & Buddies czy SunRoof.

Polecane artykuły