WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0
X
Wykorzystaj wakacje na rozwój
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

W zarządzaniu bezpieczeństwem informacji kluczowe jest testowanie poszczególnych scenariuszy awaryjnych. Jeśli tego nie zrobimy, możemy być pewni, że nasz plan nie zadziała. Niespodziewany kryzys to ostateczny sprawdzian dla skuteczności przygotowanych wcześniej procedur.

Kryzysu nie można przewidzieć, ale można się na niego przygotować. Dlatego każda firma chcąca zabezpieczyć się na tę okoliczność w zarządzaniu informacją powinna przede wszystkim dokonać pogłębionej analizy obszarów, w których mogą wystąpić niespodziewane awarie o poważnych konsekwencjach. Innymi słowy, kluczowe jest zwrócenie uwagi na to, co wpływa na ciągłość przychodów organizacji. Mogą to być np. kanały sprzedażowe albo łańcuchy dostaw. Następnie należy zastanowić się, jakie sytuacje mogą tę ciągłość zakłócić lub wręcz przerwać. Firma powinna więc wyobrazić sobie kilka scenariuszy sprawiających, że nagle nie może sprzedawać swoich produktów czy usług.

Zostało 72% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Mateusz Żurawik

Redaktor "Harvard Business Review Polska".

Wybrane dla Ciebie

MyICANTwoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Odblokuj wszystko!

Dwa tytuły – Biznes i Technologia ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy