Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Od intencji do czynów: innowacje z perspektywy zarządów i menedżerów

Premium

· · 9 min
Od intencji do czynów: innowacje z perspektywy zarządów i menedżerów

Szukając nowych szans rozwojowych, firmy muszą kierować się na kolejne rynki i wchodzić
w nowe obszary produktowe. To zaś wymaga wysokiej innowacyjności. Tymczasem Polska fatalnie wypada we wszelkich rankingach innowacyjności. Okazuje się, że polskie przedsiębiorstwa są otwarte na innowacyjność i dążą do przełamania barier utrudniających wdrażanie nowych rozwiązań, jednak wciąż brakuje im procedur i narzędzi wspierających rozwój innowacyjności – wynika z badania przeprowadzonego przez ICAN Research oraz Capgemini i Intel.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Jurkojć

Joanna Jurkojć jest starszym konsultantem specjalizującym się w obszarze CRM w Capgemini.

Sergiusz Prokurat

Dyrektor Centrum Studiów Polska-Azja (CSPA), wykładowca nauk ekonomicznych na Euroregional University of Economy oraz na studiach MBA organizowanych przez ISG Paris.

Polecane artykuły