Technologie
Innowacyjne pomysły zapewniają przedsiębiorcom potężną przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak zmienia się biznes i jak wykorzystać potencjał nowych możliwości.
Pokaż więcejRaport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017
Internet 2018. Już dziś przygotuj się na przyszłoroczne zmiany! Pobierz raport IAB Polska.
Customer Intelligence – cz.2. Jak CI wspiera nowoczesny marketing?
Jakie cechy powinno mieć idealne rozwiązanie klasy Customer Intelligence, które jest w stanie wesprzeć organizację w prowadzeniu spójnych działań marketingowych?
Customer Intelligence – cz. 1. Wyzwania marketingu i oczekiwania klienta
Analiza zgromadzonych danych to lepsze zrozumienie zachowań klientów, dzięki czemu organizacja może się kontaktować z nimi w bardziej inteligentny sposób. Jak to osiągnąć w praktyce?
Wirtualna etnografia – poznaj potrzeby swoich klientów
Analizując zamieszczane przez internautów treści, takie jak tagi, komentarze, posty czy polubienia, jesteśmy w stanie dostrzec ich preferencje i zaangażować ich w rozmowę o naszej marce.
Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing
Jak tworzyć treści online, które zainteresują użytkowników internetu? Na czym polega content marketing? Zapoznaj się z najnowszym raportem IAB Polska.
Kiedy drony opanują marketing?
Drona może dzisiaj kupić każdy, nawet Ty. Kontrolowany smartfonem lub tabletem kwadrokopter kosztuje na Amazon niecałe 300 dolarów. Już zamawiasz? Przeczytaj do końca.