Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
W 2020 roku globalny rynek reklamy zewnętrznej, telewizyjnej i internetowej prawdopodobnie skurczy się w porównaniu z rokiem 2019 o 7,5%, czyli niemal 38,5 miliarda dolarów.
Mijający rok na długo zapamiętamy jako czas wielu nagłych i trudnych wyzwań, przed którymi postawieni zostali zarówno prywatni przedsiębiorcy, jak i administracja publiczna. Najmocniej na kondycji światowej gospodarki odcisnęła się rzecz jasna pandemia COVID-19, ale w wielu obszarach gospodarki i wielu rejonach świata towarzyszyła jej seria innych poważnych nieszczęść – również z punktu widzenia biznesu.
Na czym polegać będzie "nowa rzeczywistość" z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.
Salesforce Live, wirtualna konferencja dla osób zainteresowanych rozwojem biznesu i najnowszymi technologiami, już za nami. Podczas wydarzenia przedstawiono inspirujące historie firm, które wprowadzają zmiany w tzw. nowej rzeczywistości – po to, by zapewnić swoim klientom jak najlepsze doświadczenia.
W skali całego świata, branża rozrywkowa zarobi o 120 miliardów dolarów mniej w porównaniem z 2019 r. Szczególnie mocno skutki pandemii odczuwają przedsiębiorstwa, które nie zainwestowały w nowe sposoby dotarcia do odbiorców swoich treści.