Magdalena Kieferling

Ekspert i wykładowca ICAN Institute
Magdalena Kieferling, Ekspert i wykładowca ICAN Institute

Obszary eksperckie:

  • Komunikacja w zmianie
  • Kultura organizacyjna
  • LinkedIn – jako narzędzie komunikacji i kształtowania wizerunku
  • Employee advocacy
  • Employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Zarządzanie zespołem

Szkolenia:

Ekspertka komunikacji, mówca motywacyjny oraz autorka szytych na miarę rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, zmianami kultury organizacyjnej oraz komunikacji. Doświadczonych menedżerów szkoli, jak zarządzać zaangażowaniem pracowników, a młodym pokazuje, jak szybko i efektywnie odnaleźć się w nowej roli.

Od ponad 15 lat zajmuje wysokie stanowiska menedżerskie, łącząc interesy zarządów i pracowników. Doradzała i wspierała kadrę zarządzającą w ponad 40 polskich i zagranicznych koncernach, organizacjach non-profit i start-upach. Koordynowała strategie w ponad 100 kampaniach i projektach. Wielokrotnie przeprowadzała też procesy zmian organizacyjnych i rebrandingu. Z jej umiejętności skorzystało wielu klientów, m.in. Mastercard, Tesco, Microsoft, Kraft, Shell, Henkel, LU Polska, Lotos, Michelin, Boeing, Burda International, McCann Worldgroup. Odpowiadała za wprowadzenie do Polski linii lotniczych WizzAir i easyJet, wejście na rynek Actimela (Danone) oraz przekonanie Polaków do płatności zbliżeniowych PayPass (MasterCard).

Jest laureatką prestiżowych nagród w obszarze komunikacji, m.in.: Silver Drum Award 2014 i brązowej statuetki KTR 2015. Chętnie udziela się w mediach – prasie, radiu i internecie. Na LinkedIn inspiruje i wspiera menedżerów i właścicieli małych i średnich firm. Gościnnie wykłada w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim oraz SWPS.