Aleksandra Ślifirska

Ekspert i wykładowca ICAN Institute
Aleksandra Ślifirska, Ekspert i wykładowca ICAN Institute

Obszary eksperckie:

  • Budowanie marki
  • Komunikacja (komunikowanie na zewnątrz i wewnątrz organizacji decyzji strategicznych)
  • Zarządzanie reputacją

Specjalistka w obszarze szeroko pojętej komunikacji: liderów oraz zmian w organizacjach, m.in. przy fuzjach, sukcesjach, zmianach modeli biznesowych, strategii. Pokazuje, jak zarządzać wizerunkiem w kryzysie medialnym. Szkoli również w obszarze komunikacji zespołowej i budowania zaangażowania pracowników. Doświadczenie zdobywała m.in. zarządzając komunikacją likwidacji największej sieci pożyczkowej w Polsce. Jest autorką dwóch książek - „Medialne lwy dla rekinów biznesu" oraz „Rekiny biznesu w mediach" nagrodzonych przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu i miesięcznik My Company. Pracowała m.in. dla: Konfederacji LEWIATAN, LOTTE Wedel, IKEI, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, WATT, Fundacji Liderek Biznesu, SGH, portalu Praca.pl, Muzeum Śląskiego, Śnieżki SA, PKO BP, BZ WBK, VOLVO i Volkswagen Group Polska.