Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Warszawa
Ogłoszenie wygasło w dniu 31.08.2024
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat
Twój zakres obowiązków
kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami w celu ustalenia ich potrzeb i zainteresowania produktami firmy,
umawianie spotkań z klientami dla handlowców/sprzedawców,
prowadzenie korespondencji mailowej z klientami,
weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu,
raportowanie działań i praca w systemie CRM,
wsparcie działów sprzedaży w realizacji wspólnych celów.
Nasze wymagania
doświadczenie w pracy z klientem lub telefonicznej obsłudze klienta,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne w środowisku biznesowym,
umiejętność zarządzania czasem pracy i ustalania priorytetów,
skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
bardzo dobra znajomość MS Office,
pewność siebie i nienaganna dykcja,
przyjazne i życzliwe nastawienie wobec innych.
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.