Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Cała Polska, praca zdalna
Ogłoszenie wygasło w dniu 23.03.2023
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat

Twój zakres obowiązków

Analiza danych sprzedażowych, przygotowywanie okresowych i cyklicznych raportów sprzedażowych;
Optymalizacja i automatyzacja procesów raportowania i zbierania danych sprzedażowych;
Administracja systemami wsparcia sprzedaży m.in. SalesForce, Dynamics CRM;
Rozpoznawanie potrzeb działu sprzedaży oraz proponowanie usprawnień i rozwiązań technologicznych w systemie Salesforce;
Wdrażanie usprawnień w systemie SalesForce przy współpracy z zespołem IT;
Sprawowanie kontroli nad poprawnością danych w systemie;
Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu SalesForce;
Zarządzanie procesem obsługi leadów sprzedażowych przez handlowców.

Nasze wymagania

Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku związanym z raportowaniem i analizą danych;
Doskonała znajomość programu Excel oraz systemu SalesForce – warunek konieczny;
Znajomość systemu Dynamics CRM;
Doświadczenie w pracy z dużymi bazami danych;
Umiejętność analizowania i interpretacji danych oraz tworzenia raportów;
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z systemem;
Znajomość systemu Enova365 będzie dodatkowym atutem.

Ze swojej strony oferujemy

pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.