Project & Risk Coordinator

Warszawa
Oferta ważna do 31.05.2023
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat

Twój zakres obowiązków

Przygotowanie założeń do portfela projektów w tym przygotowywanie szczegółowej wyceny projektów oraz harmonogramu wdrożeń,
Efektywne zarządzanie, ograniczanie i komunikacja ryzyk związanych z prowadzonymi projektami,
Bieżące zarządzanie projektami: planowanie działań, monitorowanie realizacji harmonogramów, nadzorowanie i rozliczanie poszczególnych etapów projektów,
Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami, dostarczającymi prace projektowe tam, gdzie jest to wymagane,
Prowadzenie dokumentacji projektowej,
Bieżąca współpraca z COO oraz pozostałymi jednostkami organizacji.

Nasze wymagania

Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
Znajomość narzędzi zarządzania projektami,
Duża samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, priorytetyzacji zadań i działania pod presją czasu,
Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
Znajomość systemu CRM, Enova365 będzie dodatkowym atutem.

Ze swojej strony oferujemy

Możliwość realizacji indywidualnych pomysłów i wpływ na rozwój firmy
Kontakt z marką premium. Nasza oferta została przygotowana z myślą o wymagających przedstawicielach elity biznesowej. Tworzymy rozwiązania wysoko cenione przez naszych klientów – takie, z których sami chętnie korzystamy
Uczestnictwo w interesujących projektach
Hybrydową formułę pracy
Możliwość wzięcia udziału w wybranym przez Ciebie programie rozwojowym (o wartości od 10 000 do nawet 50 000 PLN)
Dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review” oraz digitalnych programów rozwojowych
Prywatną opiekę medyczną
Wsparcie w trakcie onboardingu i w okresie wdrożenia oraz sprzęt niezbędny do pracy