Ekspert ds. marketingu i sprzedaży / Trener biznesowy
Warszawa
Ogłoszenie wygasło w dniu 30.09.2023
Kontrakt B2B
Czas pracy uzależniony od prowadzonych projektów
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie sesji otwartych programów szkoleniowych organizowanych przez ICAN Institute.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów w ramach programów szytych na miarę dla klientów ICAN Institute.
Przygotowywanie i aktualizacja materiałów oraz narzędzi niezbędnych do prowadzenia szkoleń.
Wystąpienia na konferencjach i webinariach.
Współpraca z zespołem Strategic Account Management oraz udział w spotkaniach sprzedażowych (wsparcie merytoryczne).
Współpraca z zespołem Knowlegde Management i współtworzenie nowych produktów szkoleniowych.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe np. zarządzanie, ekonomia, marketing itp.
Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingu i/lub sprzedaży.
Doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych z zakresu marketingu i/lub sprzedaży.
Umiejętność prowadzenia szkoleń dla wyższej kadry menadżerskiej na sali szkoleniowej oraz w formie zdalnej.
Umiejętność przygotowywania profesjonalnych materiałów szkoleniowych.
Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań rozwojowych, nowych programów szkoleniowych, materiałów oraz narzędzi.
Znajomość i śledzenie trendów związanych z branżą szkoleniową.
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
wolne długie weekendy! W ICAN wierzymy, że wypoczynek to jedna z podstaw efektywnej pracy, dlatego w długie weekendy wszyscy odpoczywamy. To dodatkowe 5 dni wolnych w roku,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.