Event Manager
Warszawa
Ogłoszenie wygasło w dniu 02.07.2023
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat
Twój zakres obowiązków
Realizacja projektów eventowych, od fazy przygotowań, poprzez fazę produkcji, aż do rozliczenia i raportowania
Współtworzenie oferty wartości, założeń merytorycznych oraz biznesowych dla wydarzeń
Analiza rynku pod kątem pozyskania Partnerstw Strategicznych dla wydarzeń, odpowiedzialność za współpracę z Partnerami Strategicznymi
Przygotowanie oferty wartości dla Partnerów i Klientów; w tym prezentacji sprzedażowych oraz bieżąca współpraca Partnerska
Współpraca z dostawcami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń, nadzór nad realizacją współpracy
Przygotowywanie analiz ex-post uwzględniających m.in. ocenę wydarzeń przez Parterów oraz Klientów wraz z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji działań marketingowych
Nasze wymagania
Bardzo dobra organizacja, w tym planowanie pracy (biegłość w tworzeniu harmonogramów realizacyjnych oraz promocyjnych) oraz umiejętność priorytetyzowania zadań umiejętność pracy zespołowej, w tym budowania relacji i efektywnej komunikacji
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze realizacji eventów
Umiejętność pracy zespołowej, w tym budowania relacji i efektywnej komunikacji
Proaktywność, chęć eksperymentowania i inicjowania działań
Znajomość narzędzi, metodyk związanych z zarzadzaniem projektami
Znajomość rynku eventowo-edukacyjnego oraz trendów związanych z planowaniem i realizacją wydarzeń biznesowych
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.