Będziesz właścicielem naszej głównej strony internetowej, twoim nadrzędnym celem będzie wzrost ruchu oraz generowanie wysokiej jakości leadów dla sprzedaży.
Planowanie, koordynowanie oraz realizacja kampanii marketingowych dla produktów ICAN Institute w kanałach online, SEO/SEM, przygotowanie kampanii (tworzenie media planów) i analityki, tworzenie wytycznych/założeń do Landing Pages
Budowanie obecności w mediach społecznościowych i we wszystkich kanałach cyfrowych,
Monitorowanie oraz optymalizacja wskaźników realizowanych kampanii marketingowych we współpracy z Product Managerami, tworzenie analiz ex-post wraz z rekomendacjami,
Prowadzenie testów A/B kampanii marketingowych
Analizowanie danych, badań i opinii użytkowników online ICAN Institute, w tym szczegółowa analiza kampanii, m.in. FB, LinkedIn, YouTube oraz analiza contentu online (m.in. GA, Hotjar)
Przygotowywanie raportów, zestawień i innych opracowań dotyczących działalności marketingowej, w tym optymalizacji, wniosków i rekomendacji do zmian oraz analiza rynku i konkurencji
Monitorowanie aktywności promocyjnych w obszarze e-commerce (ican.pl/sklep)
Tworzenie strategii ścieżek zakupowych
Poszukiwanie i testowanie nowych źródeł ruchu
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami/partnerami