Corporate Solutions Manager /Manager ds. realizacji szkoleń korporacyjnych
Warszawa
Ogłoszenie wygasło w dniu 05.01.2022
umowa zlecenie, kontrakt b2b
pełny etat
Twój zakres obowiązków
Udział w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych dla średniej i wyższej kadry menedżerskiej
Zarzadzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację szytych na miarę projektów szkoleniowych
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych członków zespołu
Bliska współpraca z działami: Sprzedaży, Sales Support i Knowledge Management w trakcie tworzenia ofert i realizacji projektów dedykowanych
Dbałość o rozwój, jakość i merytorykę realizowanych projektów
Promowanie usług oraz produktów ICAN Institute
Kontakt z trenerami/ekspertami/konsultantami i współpraca w zakresie tworzenia materiałów
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi m.in. grafikami, tłumaczami
Praca nad ciągłym doskonaleniem procesów
Nasze wymagania
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość procesów biznesowych
Doświadczenie w tworzeniu oraz realizacji projektów rozwojowych
Doświadczenie w zarządzaniu projektami
Zorientowanie na klienta i umiejętność budowania długofalowych relacji
Doskonałe umiejętności interpersonalne, także w komunikacji telefonicznej i elektronicznej
Płynna znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
wolne długie weekendy! W ICAN wierzymy, że wypoczynek to jedna z podstaw efektywnej pracy, dlatego w długie weekendy wszyscy odpoczywamy. To dodatkowe 5 dni wolnych w roku,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.