Insighty dają liderom przewagę w cyfrowych czasach, poznaj ICAN Business Insight

Marketing Product Manager ds. subskrypcji

Warszawa
Oferta ważna do 30.01.2022
umowa zlecenie, kontrakt b2b
pełny etat

Twój zakres obowiązków

Planowanie, koordynowanie i zlecanie przygotowania materiałów marketingowych oraz materiałów dla działu sprzedaży
Planowanie, koordynacja oraz egzekucja kampanii marketingowych dla modeli subskrypcyjnych dla platformy ICAN Business Insight oraz magazynów ICAN Managemnet Review Polska oraz MIT Sloan Management Review Polska
Tworzenie segmentów z użyciem bazy danych oraz monitorowanie i analiza danych dotyczących subskrybentów serwisu ICAN Business Insight
Tworzenie strategii komunikacji z subskrybentami oraz jej realizacja i zarządzanie w ramach zaplanowanego budżetu
Monitorowanie, testowanie, a następnie optymalizacja realizowanych kampanii marketingowych związanych z pozyskiwaniem nowych i utrzymywaniem dotychczasowych subskrybentów
Planowanie, koordynacja i zlecanie przygotowania materiałów marketingowych dla poszczególnych business unit’ów ICAN
Tworzenie ofert oraz strategii komunikacji dla produktów subskrypcyjnych
Mapowanie partnerów biznesowych oraz nawiązywanie współpracy strategicznej w kontekście podjęcia działań komunikacyjnych dla portfela produktowego ICAN Business Insight
Rekomendacje oraz proaktywne wychodzenie z propozycjami zmian w serwisie i usługach subskrypcji online & offline

Nasze wymagania

Umiejętności współpracy w zespole i z innymi działami w firmie
Samodzielności, odpowiedzialności oraz umiejętności rozwiązywania problemów
Umiejętności zarządzania czasem przy zachowaniu elastyczności i otwartości na zmiany
Doświadczenia we współpracy ze wsparciem działem sprzedaży w kulturze organizacji zakładającej team’owe podejście oraz realizację zakładanych KPI
Wiarę, że praca w zespole daje siłę w dzieleniu się doświadczeniami oraz wzajemną inspiracją
Otwartości i śledzenia zmieniającego się świata w kontekście konsumenta
Samodzielności, automotywacji, stawiania sobie wyzwań, a następnie ich wcielania w życie
Umiejętności i minimum 2 letniego doświadczenia w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii marketingowych
Ciekawości, analizy świadomości działania modeli subskrypcyjnych w różnych kategoriach produktowych. Jeśli zastanawiałeś/aś się nad sukcesem Netflix’a, Spotify, czy Storytel, to musimy Cię koniecznie poznać!
Umiejętności pracy z danymi i wyciągania na ich podstawie trafnych decyzji
Przekonania, że nasze doświadczenia i odkrycia mogą zmieniać świat na lepsze

Ze swojej strony oferujemy

Możliwość realizacji indywidualnych pomysłów i wpływ na rozwój firmy
Kontakt z marką premium. Nasza oferta została przygotowana z myślą o wymagających przedstawicielach elity biznesowej. Tworzymy rozwiązania wysoko cenione przez naszych klientów – takie, z których sami chętnie korzystamy
Uczestnictwo w interesujących projektach
Hybrydową formułę pracy
Możliwość wzięcia udziału w wybranym przez Ciebie programie rozwojowym (o wartości od 10 000 do nawet 50 000 PLN)
Dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review” oraz digitalnych programów rozwojowych
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich
Wsparcie w trakcie onboardingu i w okresie wdrożenia oraz sprzęt niezbędny do pracy