Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa
Ogłoszenie wygasło w dniu 14.03.2022
umowa zlecenie, kontrakt b2b
pełny etat
Twój zakres obowiązków
Profesjonalna obsługa klienta (połączenia przychodzące oraz korespondencja e-mail)
Doradztwo w zakresie posiadanych w ofercie produktów i usług,
Realizacja wyznaczonych celów
Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Aktywna praca z systemem CRM – rejestrowanie i procesowanie spraw klientów
Nasze wymagania
Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
Odporność na stres
Umiejętność pracy wielozadaniowej oraz samodzielność w działaniu
Umiejętność pracy w zespole
Systematyczny, uporządkowany i konsekwentny styl pracy
Dostępność w pełnym wymiarze godzinowym
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
wolne długie weekendy! W ICAN wierzymy, że wypoczynek to jedna z podstaw efektywnej pracy, dlatego w długie weekendy wszyscy odpoczywamy. To dodatkowe 5 dni wolnych w roku,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.