Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Warszawa
Oferta ważna do 23.09.2021
umowa zlecenie, kontrakt b2b
pełny etat

Twój zakres obowiązków

Profesjonalna obsługa klienta (połączenia przychodzące oraz korespondencja e-mail)
Doradztwo w zakresie posiadanych w ofercie produktów i usług,
Realizacja wyznaczonych celów
Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Aktywna praca z systemem CRM – rejestrowanie i procesowanie spraw klientów

Nasze wymagania

Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami
Odporność na stres
Umiejętność pracy wielozadaniowej oraz samodzielność w działaniu
Umiejętność pracy w zespole
Systematyczny, uporządkowany i konsekwentny styl pracy
Dostępność w pełnym wymiarze godzinowym

Ze swojej strony oferujemy

Możliwość realizacji indywidualnych pomysłów i wpływ na rozwój firmy
Kontakt z marką premium. Nasza oferta została przygotowana z myślą o wymagających przedstawicielach elity biznesowej. Tworzymy rozwiązania wysoko cenione przez naszych klientów – takie, z których sami chętnie korzystamy
Uczestnictwo w interesujących projektach
Hybrydową formułę pracy
Możliwość wzięcia udziału w wybranym przez Ciebie programie rozwojowym (o wartości od 10 000 do nawet 50 000 PLN)
Dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review” oraz digitalnych programów rozwojowych
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich
Wsparcie w trakcie onboardingu i w okresie wdrożenia oraz sprzęt niezbędny do pracy