Performance Marketing Specialist
Warszawa
Oferta ważna do 20.05.2025
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat
Twój zakres obowiązków
Planowanie i wdrażanie kampanii digital (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads)
Analizowanie swojej pracy pod kątem KPI: CAC, ROAS, CPL, LTV, CRO itp.
Zarządzanie budżetem kosztowym PPC.
Testowanie kreacji, nagłówków, grup docelowych – i wyciąganie wniosków.
Raportowanie co zrobiłeś/łaś i jakie to przyniosło wyniki.
Tworzenie lejków sprzedażowych, które działają.
Tworzenie ścieżki automatyzacji e-mail do kampanii.
Analizowanie konkurencji i rynku w zakresie marketingu online.
Wspieranie działań SEO, w tym współpraca przy optymalizacji treści i struktury strony
Współpraca z zespołem kreatywnym, copy, IT i product managerami.
Skalowanie kampanii, które dowożą wynik — bez litości dla tego, co nie działa.
Nasze wymagania
Minimum 3 lata doświadczenia w performance marketingu Google Ads i Linkedin Ads - lub pracy w agencji reklamowej.
Praktyczna znajomość zasad SEO/SEM.
Znajomości GA4 (śledzenie konwersji i atrybucji), GTM, Pixel, Meta Business Managera.
Praktycznego podejścia do testów A/B i analityki.
Komunikatywności i chęci do pracy zespołowej.
Mentalności: „done is better than perfect – but tested is best”.
Dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania oraz terminowości
Znajomości angielskiego na poziomie min. B2
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.