Specjalista ds. Rozwiązań Biznesowych
Warszawa
Oferta ważna do 21.03.2025
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat
Specjalista/Młodszy Specjalista
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami indywidualnymi i biznesowymi w celu prezentacji oferty oraz sprzedaży produktów i usług.
Utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami.
Zapewnianie klientom wsparcia i odpowiadanie na ich pytania.
Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami, pozyskiwanie nowych zamówień.
Informowanie klientów o aktualnych promocjach i ofertach.
Dążenie do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych.
Regularne raportowanie wyników pracy w systemie CRM.
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania
Doświadczenie w pracy z klientami, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych, pozytywnych relacji biznesowych.
Znajomość systemu CRM oraz umiejętność efektywnego korzystania z niego podczas codziennej pracy.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami, otwartość na nowe wyzwania i nastawienie na budowanie relacji opartych na zaufaniu.
Umiejętność wyznaczania własnych celów oraz skuteczna organizacja pracy własnej, zarówno w pracy zespołowej, jak i w działaniach indywidualnych.
Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy oraz aktywne podejście do rozwiązywania problemów.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.