Po chudych latach recesji ubiegły rok przyniósł w gospodarce wyraźną odwilż. Dziś firmy śmielej patrzą w przyszłość i z większym optymizmem planują swoje budżety, zakładając wzrost przychodów. Stawia to wysoko poprzeczkę przed działami sprzedaży.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
                                    
                                     
                                                                    
                                        ·
                                        
                                        2 min
                                    
                                                                
                            Wyzwania działów sprzedaży w 2011 roku
Premium
· · 2 min
    Zostało 91% artykułu.
    Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

 
                                        

![E-marketing bez tajemnic? [RECENZJA]](https://cdn.ican.pl/minimized/v2/M512xM2048xA/reader-files/book/PSpvRPjUe/1/cover.jpg)