Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Współtworzenie doświadczeń z klientami: jak zamienić ideę w czyn?

Premium

· · 6 min
Współtworzenie doświadczeń z klientami: jak zamienić ideę w czyn?

Firmy, zamiast wciąż myśleć o produktach i usługach, powinny skupić się na tym, jak i kiedy klienci z nich korzystają. David Butter, światowy ekspert w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klienta, mówi o tym, jak zrealizować tę ideę w praktyce.

Z Davidem Butterem rozmawia Andrzej Łokaj

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »