Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Zbudowaliśmy innowacyjny biznes na własnych zasadach

Premium

Magazyn IMR (Nr 17, październik - listopad 2022) · · 10 min
Powiększ tekst
Udostępnij
Pobierz pdf
Zbudowaliśmy
innowacyjny biznes
na własnych zasadach

Do galerii handlowych wprowadzili ubrania z drugiej ręki. Największe marki odzieżowe chcą razem z nimi dać drugie życie swoim produktom. Zanim jednak znaleźli na polskim rynku swoje miejsce, musieli stawić czoła nieuczciwym praktykom, niechęci największych graczy oraz pandemii, w wyniku której stracili kluczowych klientów. O historii Ubrania do Oddania opowiadają założyciele marki – Zofia Zochniak i Tomasz Bocian.

Rynkiem ubrań używanych zainteresowaliśmy się zainspirowani angielskimi charity bags, czyli torbami, które w Anglii za darmo dostarczają do domów firmy pozyskujące odzież używaną po to, by można było w nich oddać nienoszone już ubrania. Na torbach znajdują się nazwy fundacji, które są dzięki takim zbiórkom wspierane. W zamian za użyczenie logotypu, który ma przekonywać darczyńców do ofiarności, fundacja otrzymuje z góry ustaloną darowiznę. Darczyńcy pozbywali się więc niechcianych ubrań, firmy zarabiały, a fundacje dostawały pieniądze na swoją działalność. Zaintrygował nas ten model i zaczęliśmy bliżej przyglądać się temu, jak funkcjonuje.

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Zofia Zochniak

współzałożycielka Ubrania do Oddania, laureatka nagrody Bizneswomen Roku fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

Tomasz Bocian

współzałożyciel i CEO Ubrania do Oddania

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy