Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

OKIEM PRAKTYKA: Zaplanuj nieprzewidywalne

Premium

Magazyn IMR (Nr 3, czerwiec - lipiec 2020) · · 3 min
Powiększ tekst
Udostępnij
Pobierz pdf
OKIEM PRAKTYKA: Zaplanuj nieprzewidywalne

Wbrew pozorom, reakcja nawet na nagłe kryzysy dotykające firmę nie musi opierać się na prowizorycznych działaniach. Pod warunkiem, że organizacja zacznie przygotowywać się na nie z wyprzedzeniem.

Z praktyki wynika, że nawet 80% sytuacji kryzysowych spotykających firmy jest możliwe do przewidzenia. Oczywiście nie jesteśmy w stanie odgadnąć dokładnego przebiegu konkretnych zdarzeń, ale znając specyfikę własnej branży, możemy wyobrazić sobie różne możliwe sytuacje kryzysowe. Warto zadać sobie ten trud, bo umiejętność zarządzania komunikacją kryzysową może w ogromnym stopniu wpłynąć na pozycję rynkową firmy, a kryzys zawsze przychodzi niespodziewanie.

Zostało 85% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Mateusz Żurawik

Redaktor "ICAN Management Review".

Urszula Podraza

Partner strategiczny w agencji Planet PR, wykładowca akademicki, autorka książki Kryzysowe public relations.