Technologie
Innowacyjne pomysły zapewniają przedsiębiorcom potężną przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak zmienia się biznes i jak wykorzystać potencjał nowych możliwości.
Pokaż więcejCrowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma
Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się stosować crowdsourcing, ale w większości przypadków wysiłek sprowadza się do budowy kosztownej platformy internetowej. Dlaczego to za mało?
Alternatywa dla projektów IT
IT miało być napędem rozwoju firm. Paradoksalnie stało się jego hamulcem. Antidotum to uniezależnienie biznesu od IT poprzez umożliwienie pracownikom innych działów samodzielnej automatyzacji procesów. Brzmi niewiarygodnie? Ale jest możliwe. Okazuje się, że w Polsce na co dzień korzysta z tego już ponad 100 tysięcy osób.
Urządzenie jako usługa – wygodniej i bezpieczniej
Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego firmy i sprawnego funkcjonowania systemu IT to dziś prawdziwe wyzwanie. Zwiększa się różnorodność urządzeń wykorzystywanych do pracy, a także sposoby ich używania.
Jak się chronić przed śledzeniem
Zaawansowana ochrona przed śledzeniem wymaga zmiany przyzwyczajeń, a konsekwencje utraty prywatności są odroczone w czasie - i nawet wtedy trudno je uchwycić.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018
Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Pobierz raport IAB Polska.
Magia cyfryzacji
W 1972 roku Arthur C. Clarke w programie C for Computer przewidział pojawienie się internetu, mówiąc, że w 2001 roku w każdym domu będzie komputer połączony z całym światem.
Internet rzeczy wszelkich
Każda rewolucja przemysłowa w istotny sposób zmieniała podejście do produkcji. Czwarta rewolucja przemysłowa już się rozpoczęła, a jej motorem jest internet rzeczy (Internet of Things – IoT), inaczej nazywany internetem wszystkiego (Internet of Everything – IoE).
Zagrożony cyberświat
Nauka i biznes, kultura i sztuka, życie prywatne i zawodowe, obronność --- jednym słowem: wszystko przenosi się w mniejszym lub większym stopniu do świata cyfrowego, ciągnąc za sobą świat przestępczy.
Cyfrowa zmiana powinna obejmować bezpieczeństwo
Od kilku lat przedsiębiorstwa na wielką skalę zastępują sprzęt sieciowy zwirtualizowanymi serwerami i infrastrukturą chmurową oraz zmniejszają liczbę dostawców, z którymi współpracują.
Ochrona infrastruktury krytycznej
Wzrasta ryzyko cyberzagrożeń dla obiektów infrastruktury krytycznej, a w szczególności sektora energetycznego.
Cyberświat pełen zagrożeń
Bezpieczeństwo cyfrowe to nie wyrafinowane firewalle, antywirusy na komputerach czy nawet CyberTarcza. Bezpieczeństwo w rozumieniu Orange Polska to ciągły proces.
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017
Internet 2018. Już dziś przygotuj się na przyszłoroczne zmiany! Pobierz raport IAB Polska.
Raport eID: Elektroniczna identyfikacja kluczowa dla obywateli i konsumentów
Wdrożenie eID powinno pozytywnie wpłynąć na rozwój i konkurencyjność usług na rynku komercyjnym wykorzystującym tożsamość cyfrową.
Jak wygląda polski rynek internetowy? [RAPORT]
Raport Strategiczny IAB Polska – Internet 2016/2017 to podsumowanie najważniejszych zagadnień dotyczących branży internetowej, które miały miejsce w 2016 roku i perspektywy rozwojowe na kolejne lata.
Wirtualna etnografia – poznaj potrzeby swoich klientów
Analizując zamieszczane przez internautów treści, takie jak tagi, komentarze, posty czy polubienia, jesteśmy w stanie dostrzec ich preferencje i zaangażować ich w rozmowę o naszej marce.
Jak wykorzystać wzrost ruchu w sieci
Wzrost ruchu w internecie rodzi zarówno szanse, jak i zagrożenia dla wielu sektorów gospodarki.
Raport strategiczny IAB 2015/2016
Podsumowanie najważniejszych zjawisk, jakie wystąpiły w 2015 roku i szanse rozwojowe na rok 2016.
Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing
Jak tworzyć treści online, które zainteresują użytkowników internetu? Na czym polega content marketing? Zapoznaj się z najnowszym raportem IAB Polska.
Platformę cyfrową łatwiej uruchomić, niż utrzymać
Tworzenie platformy internetowej rządzi się dziś innymi prawami niż jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy uczestniczyłam w tworzeniu portalu Trojmiasto.pl. Przez ten czas w sieci zrobiło się tłoczno. Znacznie trudniej jest przebić się przez informacyjny gąszcz z nową formułą i utrzymać na rynku. Jednak część reguł nadal się sprawdza.
Raport IAB: Internet 2014
Wartość wydatków na reklamę online w Polsce w 2014 roku wyniosła 2,6 mld zł, z dynamiką na poziomie 7,2%. Największą dynamiką wykazała się reklama na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych oraz wideo online.