Strategia
Już w starożytnej Grecji funkcja strategosa polegała na kierowaniu armią, wyznaczaniu i realizacji kluczowych celów. Dowiedz się, jak budować fundamenty dla zwycięskich organizacji.
Pokaż więcejSegmentacja klientów, czyli jak nie stracić na ofercie i sprzedaży
Przyczyny wyhamowania sprzedaży nie muszą dotyczyć jedynie obszaru pricingu. Równie dobrze odpowiedzialna za ten stan rzeczy może być niewłaściwie skonstruowana oferta wartości albo brak segmentacji klientów.
Chcesz zostać mistrzem doświadczenia klienta? Oto 5 kluczowych wskazówek
Menedżerowie, którzy chcą na serio zabrać się za budowanie atrakcyjnego doświadczenia klientów, powinni udzielić sobie szczegółowych, przemyślanych odpowiedzi na kilka pytań.
Kluczowy sposób zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej
Zarządzanie satysfakcją klientów jest procesem złożonym, ale warto to robić. Dlaczego?
Grupa VIVE wzmacnia biznes logistyczny
O planach biznesowych związanych z centrum logistycznym mówią Bertus Servaas, właścicieli Grupy VIVE, i Grzegorz Woelke, prezes spółki VIVE Transport.
Czego chcą Polacy, czyli jak zdobyć zaufanie klientów
Najważniejszym i chyba najtrudniejszym wyzwaniem jest troska o to, co tak łatwo stracić – zaufanie naszych klientów.
Od podejścia życzeniowego do planowego działania
Zachowania klientów uległy dziś głębokim zmianom, które zrewolucjonizowały warunki pracy handlowców.
Relacje pod ścisłym nadzorem
Na początku 2010 roku media szeroko informowały o nadchodzącym załamaniu ilości udzielanych kredytów w związku z wejściem w życie Rekomendacji T. Dokument wydany przez KNF miał zapoczątkować lawinę zmian w bankach, które dostosowując strategię biznesową do nowych wymogów, musiały zaostrzyć politykę kredytową. Od tego czasu minął rok i pojawia się pytanie, jak zmiany w regulacjach, do których banki dostosowują wewnętrzne procedury, wpływają na relacje z klientami.
Co robić z niezadowolonym klientem?
Niezadowoleni klienci istnieć więc będą zawsze. Ale czy każda reklamacja powinna być pozytywnie rozpatrzona?