Strategia
Strategia marketingowa firmy – czym jest, jak ją stworzyć?
Strategia firmy powinna być kluczowym dokumentem organizacji. Niestety, wiele firm zaniedbuje tę sferę i nie spisuje swoich długofalowych planów. Dlaczego stworzenie takiego dokumentu powinno być priorytetem współczesnych organizacji? Jakie informacje powinna uwzględniać strategia firmy?
Aby skutecznie rywalizować, warto nie tylko stworzyć własną strategię firmy, ale też analizować model biznesowy i strategię konkurencji. Znajomość strategii konkurencji pozwali nam skuteczniej z nią rywalizować i dynamicznie rozwijać nasz biznes.
Strategia marketingowa i strategia sprzedaży
Oprócz ogólnej strategii firmy, organizacje potrzebują również strategii marketingowej oraz strategii sprzedaży. W wielu firmach kluczową funkcję zyskuje sprzedaż, dlatego coraz ważniejsze jest również posiadanie strategii sprzedaży, precyzującej cele, plany i działania handlowców. Strategia marketingowa musi dodatkowo uwzględniać m.in. nowe zwyczaje klientów, rozwiązania automatyzujące. Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową? Jakie są przykłady dobrych strategii marketingowych?
Na czym polega strategia błękitnego oceanu
Strategia błękitnych oceanów umożliwia stworzenie przestrzeni do rozwoju i osiągnięcia trwałej przewagi. W jaki sposób ta koncepcja pomaga zwiększać swoją konkurencyjność? Jakie są główne założenia strategii błękitnych oceanów i jak wykorzystać je w praktyce? Dlaczego ma ona duże grono entuzjastów? Którym firmom strategia błękitnych oceanów przyniosła największe profity i jak powtórzyć ich sukcesy??
Pokaż mniejJuż w starożytnej Grecji funkcja strategosa polegała na kierowaniu armią, wyznaczaniu i realizacji kluczowych celów. Dowiedz się, jak budować fundamenty dla zwycięskich organizacji.
Pokaż więcej- Podcast 1
- Praca 2
- Biznes 64
- Strategia 1
- Efektywność i finanse 1
- Pomoc dla Ukrainy 1
- Czego możesz nauczyć się od... 1
- Negocjacje 2
- E-commerce 1
- Zarządzanie ludźmi 2
- Strategia 26
- Przywództwo i zarządzanie ludźmi 15
- Trendy 3
- Kongres ICAN Management Review 2
- Ekspansja 23
- Efektywność pracy 1
- Zwinne zarządzanie 2
- Kultura organizacyjna 6
- Innowacje 36
- Modele biznesowe 14
- Podejmowanie decyzji 2
- Sukcesja 2
- Motywacja 1
- Be Polish Be Global 8
- English 1
- Transformacja 5
- Handel 1
- Zatrudnianie 1
- Marketing strategiczny 13
- Ale Lider! 1
- Sprzedaż 16
- Patriotyzm gospodarczy 4
- Rozwój pracowników 4
Strategia firmy i funkcjonowanie zespołów w czasach kryzysu
Praca lidera i praca zespołów organizacji zawsze odbywa się w pewnym określonym kontekście, określonej rzeczywistości geopolitycznej. Obecnie tym kontekstem jest oczywiście to, co dzieje się na Ukrainie – tragedia humanitarna, która przenosi się też na sferę biznesu.