Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcejWyzwania naszych klientów są naszymi wyzwaniami
Kryzys jest dla nas okazją do wzmocnienia relacji z klientami i partnerami. Mamy szansę pokazać, że jesteśmy nie tylko dostawcą energii i ciepła, ale też gwarantem stabilności w codziennym życiu – mówi Filip Grzegorczyk, prezes Tauron Polska Energia.
Wartość banana
Włoski artysta Maurizio Cattelan przykleił taśmą widocznego na naszej okładce banana do ściany galerii Art Basel w Miami Beach i nazwał to sztuką. Ta nietypowa instalacja znalazła nabywców za – bagatela – 120 tysięcy dolarów!
5 przykładów jak wykorzystać dane, aby zapobiegać odejściom klientów
Z badań przeprowadzonych przez Instytut DBMS wynika, że poziom odejść klientów kształtuje się 72%. Oto, jak sobie poradzić z tym wyzwaniem.
Magazyny przyszłości
Większość firm koncentruje się na rozwiązywaniu problemów klientów i działa tak, aby ułatwiać im prowadzenie biznesu.
Chce się chcieć
O zarządzaniu zmianą, o komunikacji i budowaniu zaangażowania oraz zaufania mówi prezes Unum Życie Aneta Podyma-Milczarek.
Ekosystem, który wyzwala innowacje
Aby szybko i sprawnie wprowadzać innowacje, warto współpracować z innymi organizacjami, także z klientami. Régis Lemmens tłumaczy, w jaki sposób identyfikowanie nowych możliwości biznesowych pomaga osiągać korzyści.
Rozwój dzięki klientom firmowym
Prawie pół miliona --- tyle nowych samochodów wyjechało w zeszłym roku z polskich salonów na drogi. Jest to najlepszy w tym stuleciu wynik branży motoryzacyjnej w Polsce.
4 kroki wyboru klienta w B2B
Wiele polskich firm B2B nadal wybiera klientów dosyć przypadkowo, podczas gdy powinien to być precyzyjny proces prowadzący do zbierania wartościowych leadów. Jak do tego doprowadzić? Komu się to udaje?
Trudna walka o lojalność klientów
Programy lojalnościowe, przede wszystkim na rynkach detalicznych, od lat stanowią ważne narzędzie w budowaniu relacji i zwiększaniu sprzedaży.