Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejCo szef MŚP powinien wiedzieć o korzyściach zdalnej sprzedaży B2B w czasach kryzysu
Jak sprawnie odnaleźć się w zdalnym modelu sprzedaży i wykorzystać to jako okazję do zwiększenia efektywności naszego modelu sprzedażowego?
Pięć strategii ustalania cen
Wycena produktu jest podstawowym i jednocześnie kluczowym zadaniem każdego przedsiębiorcy. Dobór odpowiedniej strategii cenowej może wpłynąć na osiągnięcie wysokiego udziału w rynku, przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawalności marki.
Rekonstrukcja machiny sprzedażowej
O budowaniu efektywnych działów sprzedaży i skutecznym wykorzystaniu potencjału handlowców mówi Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie projektowania procesów sprzedaży i zarządzania nimi.
Polityka cenowa: jak mądrze korzystać z rabatów
Rabaty, zniżki i kupony promocyjne są nieodłącznymi elementami działań intensyfikujących sprzedaż. Nie zawsze jednak przynoszą zakładany efekt. Ja odpowiednio z nich korzystać?
Dlaczego strategia sprzedaży wielokanałowej jest tak ważna?
Żeby stworzyć efektywny kanał sprzedaży, należy przede wszystkim określić preferencje naszej grupy docelowej.
Wszystko można kupić
Ludzie kupują od kiedy... mogą albo muszą. Dlaczego? Cóż, nie jest zaskoczeniem, że nie potrafimy wytworzyć wszystkiego sami. Podobnie jest z firmami.