
Joanna Socha
Redaktor współpracująca z ICAN Management Review, założycielka W Insight.
Handlowcy powinni zajmować się tylko sprzedażą
Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców.
Rekonstrukcja machiny sprzedażowej
O budowaniu efektywnych działów sprzedaży i skutecznym wykorzystaniu potencjału handlowców mówi Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie projektowania procesów sprzedaży i zarządzania nimi.
Sprzedaż przedsiębiorcza
Wiedza ekspercka zaczyna odgrywać w sprzedaży B2B większą rolę niż długofalowe relacje budowane przez handlowców.
Bernd Schmitt: firmy wciąż nie tworzą produktów, których klienci naprawdę chcą
Satysfakcja klienta to za mało, by firma mogła osiągnąć sukces.
Handlowcy powinni iść z duchem czasu
Stare sposoby dotarcia do klienta za pomocą mediów tradycyjnych są dziś nieskuteczne. O nowych zasadach sprzedaży i marketingu opowiada David Meerman Scott, światowy autorytet w dziedzinie sprzedaży.