dr Witold Jankowski

prezes ICAN Institute
dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute

Obszary eksperckie:

  • Strategia
  • Marketing
  • Sprzedaż
  • Rekrutacja
  • Zarządzanie innowacjami

Wykładowca i praktyk biznesowy, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest założycielem i prezesem ICAN Institute oraz wydawcą magazynów „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”.

Jako propagator szerzenia wiedzy i ciągłego rozwoju zainicjował wiele przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami z obszarów przywództwa (m.in. Marshall Goldsmith, Dave Ulrich, Heike Bruch, Daniel L. Shapiro), sprzedaży (m.in. Neil Rackham, Andy Zoltners, Jeffrey Gitomer) i innowacji (m.in. Andrew McAfee, Hal Gregersen, Alex Osterwalder). Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie. Jest zwolennikiem koncepcji evidence-based management – zarządzania, które bazuje wyłącznie na sprawdzonych, popartych badaniami praktykach menedżerskich.

W latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów. Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total Selling™.

Jako konsultant i trener współpracował z wieloma firmami, m.in. z: Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Shell Polska, BSH, Tauron Polska Energia, Veolia Poland, Benefit Systems.

Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Ukończył również programy executive education w obszarze sprzedaży w Kellogg School of Management (Accelerating Sales Force Performance oraz High-Impact Sales Strategy).