Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Niedoceniana sztuka budowania doświadczeń

Premium

· · 4 min
Niedoceniana sztuka budowania doświadczeń

O tym, jaką rolę odgrywa dziś zarządzanie doznaniami klientów i jak zmienia się ono w erze nowych mediów, z Berndem Schmittem, profesorem Columbia Business School w Nowym Jorku, autorytetem w dziedzinie doświadczeń klientów, rozmawia Izabela Zbonikowska.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Bernd Schmitt

Światowej sławy autorytet w dziedzinie doświadczeń nabywcy, globalnych marek i kreatywności korporacyjnej. Jest profesorem biznesu międzynarodowego w Columbia Business School w Nowym Jorku i prezesem firmy doradczej The EX Group.

Izabela Zbonikowska

Izabela Zbonikowska jest redaktorem Harvard Business Review Polska.

Polecane artykuły