W ramach wydarzenia realizowanego przez Think Tank „Be Polish Be Global” podzieliliśmy się najnowszą wiedzą o najskuteczniejszych metodach i kierunkach ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne.
Partnerami wydarzenia byli
ADP Polska
![Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw](https://cdn.ican.pl/f/res-minimized/RcFBAwr26ao2H/1646249443/1tt3UIPMU5PGE8xuaaENR8LpSOsKPb1x.jpg)
KUKE
![Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw](https://cdn.ican.pl/f/res-minimized/RhJTzdLZNjL2I/1646249443/198esBbQ7Qc11YilCMaQpqaCegDVAvHK.jpg)
Mazars
![Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw](https://cdn.ican.pl/f/res-minimized/R5jnEG5gY0hb5/1646249443/1rbS9GjGr0IWNBPfbCkjmpN1OArSo1mf.jpg)
PFR TFI
![Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw](https://cdn.ican.pl/f/res-minimized/R4veSV9boQqa1/1646249444/vnEQev4fixNVnADnaDDMYvziJ7sXjFzm.jpg)
Wydarzenie składało się z dwóch wystąpień:
Skuteczne strategie ekspansji polskich firm – podsumowanie badań 2014–2022 (Mariusz Smoliński)
Jak HR może pomóc firmie w działalności na międzynarodowych rynkach? (Mariusz Koczwara)
oraz godzinnej debaty, prowadzonej przez Pawła Kubisiaka, pod tytułem:
Ekspansja zagraniczna: nowe realia, nowe kierunki, nowe wyzwania.
Eksperci
Mariusz Koczwara Sales Director, ADP Polska
Piotr Kuba, Członek Zarządu ds. inwestycyjnych, PFR TFI
Monika Nowecka, Wiceprezes Zarządu Mazars w Polsce
Tomasz Ślagórski, Wiceprezes Zarządu KUKE
Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Research
Prowadzącym całe wydarzenie był Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large „ICAN Management Review”.