
Joanna Koprowska
Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.
Prezes. Przyjaciel czy wróg sprzedaży?
Szefowie firm często są przekonani o swoich niemalże magicznych mocach sprzedażowych, podczas gdy ich pracownicy nie zawsze się z tym zgadzają. Zaangażowanie wyższej kadry zarządzającej w budowanie relacji z klientami może napędzać sprzedaż, ale też ją utrudniać, a nawet uniemożliwiać. Oto co warto wiedzieć przed kolejnym spotkaniem biznesowym.
Co powinien zrobić prezes, by stać się mistrzem sprzedaży
Prof. Christoph Senn z INSEAD przez lata badał podłoże sukcesów sprzedażowych prezesów i innych przedstawicieli kadry zarządzającej. W rozmowie z Joanną Koprowską dzieli się swoimi spostrzeżeniami i radami, dzięki którym liderzy mogą w realny sposób wspierać działy handlowe i przyczyniać się do wzrostu sprzedaży.
Zwyczaje zakupowe różnych pokoleń, które warto znać
Kamila Gębik – ekspertka ds. e-commerce – opowiada o tym, jak prowadzić działania marketingowe i sprzedażowe, które precyzyjnie trafią w potrzeby poszczególnych pokoleń. Rozmawia Joanna Koprowska z redakcji „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Managament Review Polska”.
Co stoi za triumfem subskrypcji
437% – dokładnie o tyle, według Subscription Economy Index, urosła gospodarka abonamentowa w ciągu ostatnich 9 lat. Dzięki raportowi Fundacji Digital Poland wiemy, jaki stosunek do usług i produktów sprzedawanych w subskrypcjach mają polscy klienci. Przekonajmy się, za co pokochali ten model, jak wybierają tego typu usługi i produkty, a przede wszystkim czego od nich oczekują.
Najłatwiejszy przepis na sukces to prostota
Wraz z rosnącą złożonością biznesu firmy dostrzegły zalety upraszczania tego, co się da. Nie forsują na siłę własnych rozwiązań, tylko stawiają na standardy ułatwiające wymianę danych. O tym, jak kody kreskowe stały się symbolem rozwoju polskiej gospodarki, oraz konieczności wyeliminowania papierowych dokumentów z łańcucha dostaw, mówi dr inż. Elżbieta Hałas, członkini zarządu GS1 Polska. Rozmawiała Joanna Koprowska.
Jak podnieść efektywność sprzedaży dzięki podziałowi pracy?
Nieefektywność handlowców, brak wsparcia innych działów, problem z kwalifikacją leadów – to powszechne wyzwania polskich firm. Sposobem na poradzenie sobie z nimi może być wprowadzenie podziału pracy w sprzedaży.
Chcesz wyróżnić się na rynku? Stwórz unikalną formułę gwarancji
Gwarancja może stać się Twoją rynkową przewagą. Wykorzystaj ją mądrze, a pomoże ci zwiększyć sprzedaż.
Najpierw klient! Co musi się zmienić w sprzedaży?
Cyfrowa transformacja wywołuje głębokie zmiany w sposobie zachowania i kupowania klientów. Dowiedz się jak na nie reagować i dostosuj sprzedaż do nowych warunków.
Dlaczego klienci nie są racjonalni i jak to wykorzystać w sprzedaży?
Jeśli myślałeś, że klienci dokonują racjonalnych wyborów, koniecznie musisz przeczytać ten tekst.
Przed nami 6. edycja Elite Sales Program – cyklu konferencji, które odmieniają sprzedaż polskich firm
Najnowsza edycja będzie wyjątkowa nie tylko dzięki nowym tematom i gościom specjalnym, lecz także dzięki nowej, jeszcze bardziej praktycznej formule.
2 czynniki wpływające na gotowość klienta do zakupu, o których często zapominamy
Dobry produkt to za mało, by zapewnić sobie dobrą sprzedaż.
7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn
W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?
Sprzedaż konsultacyjna, czyli trudna sztuka doradzania
Gdy walka cenowa zatacza szerokie kręgi, firmy poszukują alternatywnych sposobów na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów.
Prezentacja w PowerPoincie rujnuje twoją sprzedaż! Poznaj 5 zasad, które to zmienią
Jaka jest największa bolączka związana z prezentacjami sprzedażowymi?
Buyer persona: dlaczego warto stworzyć profil idealnego klienta?
Organizacje często nie mają wyznaczonej, konkretnej grupy docelowej i niewiele wiedzą o tych, którzy od nich kupują.