Innowacyjne pomysły zapewniają przedsiębiorcom potężną przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak zmienia się biznes i jak wykorzystać potencjał nowych możliwości.
Pokaż więcejPomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji?
Teoretycznie sztuczna inteligencja i automatyzacja powinny odciążyć pracowników pod względem wykonywania najbardziej nużących i rutynowych działań, dając im w zamian więcej czasu na kreatywność. Badania pokazują jednak, że to założenie może okazać się błędne.
Innowacyjność nie sprowadza się jedynie do wdrażania nowych technologii. Dużo ważniejsze jest wykorzystanie całego potencjału tkwiącego narzędziach, które już posiadamy.
Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja są od dawna wykorzystywane przez przedsiębiorstwa do ustalania najbardziej efektywnych strategii cenowych produktów. Najnowsze badania pokazują jednak, że posiłkowanie się nowymi technologiami może prowadzić do powstawania zmów cenowych pomiędzy firmami, których zarządy... wcale nie muszą być tego świadome.
Jednym z pozytywnych efektów pandemii COVID-19 okazało się znaczne zmniejszenie ruchu samochodów w największych miastach Polski. Teraz wiemy już dokładnie – o ile mniejsze.