w serwisie wykorzystujemy pliki cookies i inne technologie śledzące, które umieszczane są na Twoim urządzeniu przez ICAN oraz podmioty trzecie, w tym usługodawców i Partnerów ICAN. Informacje zapisywane za pomocą plików cookies i podobnych technologii umożliwiają nam tworzenie spersonalizowanych treści, analizowanie ruchu w serwisie, ale wykorzystywane są także w celach marketingowych.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych przez ICAN oraz Partnerów ICAN technologii śledzących dostępne są w TUTAJ.
Aby zmienić domyślne ustawienia i wyłączyć pliki cookies skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki.
Tajemnicą skutecznych menedżerów jest umiejętne zarządzanie czasem oraz zarządzanie sobą w czasie. Jakie techniki zarządzania czasem zwiększają efektywność? Jakie sposoby na zarządzanie sobą w czasie mają światowi liderzy?
Zarządzanie czasem to obecnie kluczowa umiejętność, dzięki której odniesiesz sukces zawodowy i prywatny, a przede wszystkim pogodzisz liczne obowiązki z pasjami. Zarządzanie czasem nie tylko pomaga terminowo wykonywać zadania, zwiększać swoją efektywność czy punktualne przychodzić na spotkania. Zarządzanie czasem umożliwia zaplanowanie swojego wypoczynku i regenerację w poczuciu spełnionych na czas obowiązków.
Wygospodarowanie czasu na relaks jest warunkiem zdrowia psychicznego i fizycznego menedżera. Idea work life balance pozwala rozdzielić życie zawodowe od prywatnego i odnaleźć równowagę. Work life balance to recepta na sukces wielu biznesmanów. Jaki w praktyce wygląda ich przepis na work life balance? Jakie zajęcia pozwalają im osiągnąć work life balance mimo natłoku obowiązków? Jak zarządzanie stresem wspiera ich równowagę?
Zaniedbanie work life balance oraz nieumiejętne zarządzanie sobą w czasie może spowodować wiele zaległości i doprowadzić nawet do utraty pracy. Poszukiwanie pracy jest wyzwaniem, przed którym staje coraz więcej osób. Szukanie pracy może być łatwiejsze niż Ci się wydaje, o ile je dobrze zaplanujesz. Jak szukać pracy? Gdzie szukać pracy? Poznaj porady osób, które szukanie pracy opanowały do perfekcji.
Pokaż mniejWysoki poziom produktywności może stać się nieodłącznym elementem naszego życia. Jak go osiągnąć? Jak zachować równowagę i być wzorem dla innych?
Pokaż więcejSzukasz pracy. Widzisz ciekawe ogłoszenie. Spełniasz oczekiwania w 60%. Wysyłasz aplikację czy nie?