Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcejTrendy na rynku benefitów
Świadczenia pozapłacowe są w połowie polskich firm standardem. Dowiedz się jak zmienia się oferta benefitów oraz czego oczekują klienci.
Trzeba mierzyć potencjał pracowników
Dlaczego firmy muszą konkurować ze sobą o pracowników z unikatowymi kompetencjami na globalnym rynku pracy?
Pracownicy wierzą w swoich szefów
W polskich firmach można zaobserwować wzrost zapotrzebowania na zarządzanie oparte na przywództwie angażującym
Nie kradnij moich najlepszych pracowników!
Jak radzić sobie w sytuacji, gdy pracownicy odchodzą do konkurencji?
Czy zarząd powinien walczyć o premie dla pracowników?
W okresie wzrostu i prosperity wiele firm premiowało pracowników dodatkowymi bonusami w uznaniu ich wkładu w osiągane wyniki finansowe. Z biegiem czasu w ludziach zakorzeniło się przekonanie, że premie stanowią gwarantowany element wynagrodzenia.
Mój pracownik bierze fuchy! Co robić? Zwolnić, zabić czy…?
Pracownicy biorą fuchy dla dodatkowych pieniędzy, ale nie tylko. Czy należy im tego zabraniać, ganiąc a nawet zwalniając tych, którzy działają na cudze zlecenie, częściowo na koszt własnej firmy?
Jak komunikować pracownikom trudne decyzje w związku z koronawirusem?
Z każdym kolejnym dniem przybywa firm, w których liderzy stają przed koniecznością informowania o decyzjach dotykających w bezpośredni sposób pracowników. Jak w dzisiejszej sytuacji mówić o tym, co nieuniknione, nie zapominając o przyszłości?
Magdalena Warzybok: Jakie aspekty środowiska pracy motywują pracowników
Rezygnacja z corocznych premii przyznawanych pracownikom za osiągane wyniki wydaje się być kuszącą opcją z perspektywy szybkiego zaspokojenia roszczeń udziałowca.
Zwinny talent [RECENZJA]
Jaki jest idealny pracownik przyszłości? Jak go identyfikować i dbać o jego rozwój? Jak go rekrutować, a przede wszystkim… jak się nim stać, by samemu nie wypaść z rynku pracy?
Co dziś motywuje polskich menedżerów?
Od ich zaangażowania zależy nie tylko ich własna produktywność, lecz także produktywność podlegających im pracowników.
Elżbieta Wójcik: Jak podchodzić do redukcji kosztów?
Premie wypłacane pracownikom Olympia Banku w okresie dynamicznego wzrostu stały się integralnym elementem wynagrodzenia, przez co utraciły swój motywacyjny charakter.
Odchodzą najlepsi ludzie. Jak ich zatrzymać?
ROL PAK, firmę produkującą opakowania z tworzyw sztucznych, opuściło w krótkim czasie kilku kluczowych pracowników. Prezes szuka przyczyn tego zjawiska.
Motywowanie przez nagradzanie
W dobie start-upów, nowych technologii czy chwilowych trendów niezmiennie kluczem do dobrze prosperującego biznesu pozostają lojalni i zmotywowani pracownicy oraz klienci.
Aleksandra Szymczyk: Koszty mogą być niewspółmierne do oczekiwanego efektu
Z pracownikami można negocjować przyszłość, ale nie przeszłość. Wszelkie zmiany wcześniejszych ustaleń osoby zatrudnione w banku mogą odebrać jako próbę zawłaszczenia tego, co im się należy.
Komunikacja w zespole przyszłości
Wybór odpowiedniego rozwiązania wspierającego firmową komunikację może znacząco wpłynąć na wydajność całej organizacji. Systemy gotowe na wyzwania współczesnych przedsiębiorstw są intuicyjne w obsłudze oraz umożliwiają spięcie wszystkich kanałów komunikacji – niezależnie od tego, gdzie akurat znajdują się pracownicy.
Jak tworzyć różnorodne miejsca pracy?
63% pracowników w Polsce twierdzi, że pracuje w środowiskach, które utrudniają integrację życia rodzinnego, społecznego i zawodowego, a aż 17% z nich uważa swoje środowisko pracy za wręcz toksyczne.
Czym jest Employee Experience? To więcej niż zaangażowanie!
Poznaj nowy trend w zintegrowanym i holistycznym podejściu do zarządzania kadrami firmy - Employee Experience.
Bartłomiej Leszczyński: każdy menedżer, planując projekt, zakłada zbyt dużą dostępność czasową swojego zespołu
Sytuacja, w której znajduje się AEP, jest dość typowa dla firm, których liderzy, chcąc osiągnąć dużą skalę działalności, zaprojektowali swoje struktury organizacyjne według wzorca macierzowego.
Zwinna praca
Koncepcja zwinnego zarządzania szybko przeniosła się z działów IT do głównego nurtu biznesu, jako coraz popularniejsza metoda budowy innowacyjnych modeli biznesowych oraz tworzenia nowych produktów i usług.