Konferencja
Trendy HR
HR jako lider zmian: kształtuj przyszłość organizacji
Promocja Special Offer kończy się za:

Wydarzenie dla HR, na którym nie może Cię zabraknąć
HR jest dziś głównym liderem zmian w organizacji. Dlaczego? Firma to przede wszystkim ludzie, a nie procesy i projekty. Od ich kompetencji i zaangażowania zależy sukces! Chcesz tworzyć środowisko pracy promujące współpracę, zaangażowanie i innowacyjność?
W takim razie dołącz do konferencji Trendy HR już 25 czerwca i otrzymaj mnóstwo wskazówek od doświadczonych praktyków. Porozmawiamy o sztucznej inteligencji i jej zastosowaniu w działaniach HR-owych. Podzielimy się rekomendacjami, jak wdrażać zmiany, by udoskonalać organizację i podnosić zaangażowanie pracowników. Nie zabraknie też tematów CSR!
Czego się dowiesz na konferencji
Poruszymy tematy związane z zaangażowaniem pracowników, AI i roli HR w przeprowadzaniu ludzi przez zmiany. To nie wszystko – więcej tematów znajdziesz w agendzie!
Zaangażowanie w zespole – Twoi pracownicy to „duchy”, „normiki” czy wysoce efektywne osoby?
Równość i jawność wynagrodzeń w polskich firmach. Co warto wiedzieć o nowych przepisach, oczekiwaniach pracowników i wyzwaniach pracodawców?
Transformacja kultury organizacyjnej – od pomysłu do procesu i wdrożenia
HR jako lider zmiany: na czym polega ta rola i jak AI może w niej wspierać?
Jakie kompetencje są istotne dla przyszłości organizacji i zdolności do wygrywania?
CSR – dodatek do firmy czy mocna strategia wzrostu biznesu?
Odkryj jeszcze więcej powodów, dla których warto wziąć udział
Wystąpienia ekspertów dostarczą Ci dużej dawki wiedzy i inspiracji, ale to nie wszystko! Zobacz, co jeszcze zyskasz:
Wartościowe kontakty
Nawiążesz nowe znajomości z osobami takimi jak Ty, chętnymi do rozwoju. Wymienisz się inspiracjami i doświadczeniami.
Materiały po konferencji
Otrzymasz nagrania wystąpień z konferencji oraz materiały przygotowane przez speakerów. Nie umknie Ci żadna istotna informacja.
Badanie diagnostyczne
Będziesz miał możliwość dokonania oceny gotowości Twojej organizacji na przyszłość. Zidentyfikujesz obszary wymagające podjęcia działań i poprawy
Specjalny warsztat
„Most między strategią a kapitałem ludzkim" – jak połączyć cele strategiczne firmy z rozwojem pracowników
3 miesiące subskrypcji
Otrzymasz dostęp do treści z magazynu biznesowego uczelni nr 1 na świecie „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet Gold na 3 miesiące).
Prestiżowy certyfikat
Uzyskasz rozpoznawalny certyfikat. Potwierdzi on zdobytą wiedzę oraz pozytywie wpłynie na Twoją markę osobistą.

Kto najbardziej skorzysta z wydarzenia Trendy HR?
Udział w konferencji rekomendujemy działom HR oraz liderom zespołów. Jeśli chociaż jedno z poniższych zdań dotyczy właśnie Ciebie, dołącz do nas!
- Szukasz pomysłów na zwiększenie zaangażowania pracowników, aby sprawnie realizowali zadania i osiągali cele.
- Zastanawiasz się nad włączeniem narzędzi AI do swojej pracy HR, ale nie wiesz, od czego zacząć i gdzie możesz je wykorzystać.
- Myślisz o poprawie employer brandingu i stworzeniu miejsca pracy, które umożliwia osiąganie pełni potencjału i wysokość efektywność.
- Zależy Ci na realnych zmianach w organizacji. Chcesz widzieć efekty swoich działań i lepiej działającą firmę.
Poznaj ekspertów, którzy wystąpią na konferencji

Radosław Korczyński
CEO at Tutore Group & LangMediaPonad 20 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach menadżerskich we wiodących firmach doradczych i technologicznych. Od 2025 roku zarządza Grupą Tutore, liderem w segmencie nauki języków obcych oraz kursów dla dzieci i młodzieży. Wchodzące w skład Grupy ProfiLingua, eTutor, ESL Brains i Tutore obsługują prawie 100 tys. klientów indywidualnych i ponad 2 tys. firm. Radosław Korczyński pracował wcześniej na wysokich stanowiskach menadżerskich w dużych korporacjach, pracując dla wiodących marek w Europie i na Bliskim Wschodzie. Realizował strategiczne transformacje w branżach: telekomunikacyjnej, medialnej, FMCG, ubezpieczeniowej i bankowej. Studiował na Warwick Business School i Harvard Business School. Wierzy, że prawdziwa magia dzieje się na styku technologii, marketingu i doświadczenia Klientów.

Michał Gołębiowski
Head of Education w TutloManager, dyrektor ds. dydaktycznych, koordynator projektów szkoleniowych, metodyk oraz lektor języka angielskiego z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży edukacyjnej. Współpracował z wieloma instytucjami i ośrodkami edukacyjnymi w kraju i za granicą. W pracy zawodowej odpowiedzialny przede wszystkim za wyznaczanie i rozwój strategii metodycznej Produktu, monitoring wdrażania nowych usług edukacyjnych, jak również zarządzanie tworzeniem treści o tematyce B2B dedykowanej dla klientów biznesowych.

Dominika Krysińska
Ekspertka ds. rozwoju liderów i ich zespołów, ICAN InstituteOd ponad 14 lat wspiera organizacje i ich liderów w rozwoju. Łączy strategię z ludźmi, a ludzi ze strategią. Specjalizuje się w projektach, których celem jest tworzenie i integracja strategii biznesowej ze strategią kapitału ludzkiego, rozwój kompetencji, badania oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających zaangażowanie pracowników. Pomaga także w podnoszeniu efektywności pracy menedżerów i ich zespołów oraz budowaniu kultury informacji zwrotnej. Dominika jest praktykiem – przez wiele lat zarządzała zespołami i projektami w obszarach sprzedaży, PMO i HR. Przeszła wszystkie etapy rozwoju menedżerskiego: od stanowisk średniego szczebla po funkcje w top managemencie. Zrealizowała ponad trzysta projektów rozwojowych i doradczych. Pracowała dla prawie każdej branży na rynku, w tym przede wszystkim dla energetycznej, farmaceutycznej, bankowej, automotive, budowlanej, FMCG, IT, telekomunikacyjnej, przemysłu ciężkiego. Z wykształcenia socjolożka. Pasjonatka motoryzacji.

Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN InstituteJeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej.
Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Jako trener i konsultant współpracował m.in. z AstraZeneca, BNP Paribas, Continental, CITI Bank, Goodyear, ING, Shell oraz Viessmann.

Katarzyna Konieczna - Michałek
Senior HR Audytor programu Top Employers InstituteSenior HR Audytor programu Top Employers Institute, coach, konsultant HR, trener biznesu, menedżer z ponad 20-letnim stażem pracy. Współpracuje zarówno z organizacjami krajowymi, jak i międzynarodowymi korporacjami. Ekspert globalnych trendów i rozwiązań HR. Autorka licznych artykułów z zakresu HR, publikowanych na łamach Dziennika Gazety Prawnej, Forbesa, Newsweeka, Wysokich Obcasów, Twojego Stylu, Pulsu Biznesu. W pracy inspirują ją ludzie, zmiany i wyzwania.

Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesieProwadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie.
Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Pełnił funkcję redaktora internetowej odsłony „Harvard Business Review Polska” oraz prezesa stowarzyszenia HR Generation Next.
Przez kilka lat prowadził także własną agencję obsługującą firmy w obszarze mediów społecznościowych. Napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie.

Liliana Strupp
radca prawny, Director Legal & Public Affairs w Randstad PolskaLiliana Strupp ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Łódzkim oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, gdzie z wyróżnieniem uzyskała tytuł radcy prawnego. Od ponad 20 lat związana z firmą Randstad Polska, w której pełni rolę Dyrektora ds. Prawnych & Public Affairs; obecnie jest także osobą odpowiedzialną w organizacji za zgodność w zakresie AI oraz pełni funkcję Integrity Officera. Jest również wiceprezeską zarządu Polskiego Forum HR, w którym aktywnie reprezentuje branżę agencji zatrudnienia oraz proponuje rozwiązania legislacyjne mające na celu kształtowanie rynku pracy w Polsce. W pracy zawodowej specjalizuje się w zarządzaniu ryzykiem prawnym związanym z prowadzeniem biznesu i negocjowaniem kompleksowych umów handlowych. Od wielu lat jest także ekspertką i miłośniczką prawa pracy.

Iwona Golonko
Prezeska Zarządu Personal PowerON sp. z o.o.Psycholożka i pasjonatka zdrowej, szczerej komunikacji. Trenerka biznesu, terapeutka relacji, doradczyni strategiczna zarządów, mentorka z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami i organizacjami w branżach takich jak energetyka, nieruchomości, e-commerce, rekrutacja i szkolenia.Twórczyni pierwszego polskiego narzędzia do badania indywidualnych wzorców motywacji Personal PowerON® i autorka książki o relacjach „Teściowa kontra synowa”. Pomaga liderom budować lepsze, zdrowsze i bardziej świadome relacje ze sobą i z innymi ludźmi, oparte na samoświadomości, empatii, życzliwości i asertywności. Jej klientami są najczęściej ambitne firmy, które chcą rozwijać się i świadomie budować zdrową, motywującą do działania kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu. Od wielu lat jest sparring partnerką zarządów prowadząc warsztaty strategiczne i pokazuje na przykładach jak można zarówno dużo zyskać jak i jeszcze więcej stracić zależnie od tego jak dobrze umie się (lub nie umie) zarządzać emocjami pracowników, klientów i innych interesariuszy.

Dariusz Koseski
Dyrektor sprzedaży NiceDoświadczony lider sprzedaży i transformacji biznesowej z ponad 20-letnim stażem w sektorze IT, Smart Home, Industry 4.0. Specjalizuje się w budowaniu strategii sprzedażowych B2B i B2C, zarządzaniu kanałami dystrybucji i wdrażaniu zmian organizacyjnych w strukturach międzynarodowych. Skuteczny w pracy z kluczowymi klientami, integratorami oraz partnerami OEM na rynkach lokalnych i CEE. Certyfikowany coach i mentor biznesowy, wspierający rozwój kadry zarządzającej i startupów.

Marzena Mielecka
Dyrektor Departamentu Zarządzania Rozwojem i Kultury Organizacyjnej Bank Pekao S.A.Odpowiedzialna za obszar rozwoju i kultury organizacyjnej w Banku Pekao SA. Pracuje w duchu dialogu i #growthmindset, zarządzając pulą projektów i narzędzi rozwojowych. Tworzy i wdraża strategie employer branding, buduje narzędzia rekrutacyjne. Dba o rozwijanie angażującego środowiska pracy opartego na wartościach. Wspiera i koordynuje procesy różnorodnych transformacji - zarówno na poziomie zmian organizacyjnych, procesowych jak i „ludzkich”. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno w środowisku lokalnym, jak i międzynarodowym - głównie w mediach oraz sektorze finansowym. Zaangażowana w inicjatywy mające na celu rozwój środowiska HR. Jest również mentorem w projektach wspierających rozwój kobiet. Ukończyła studia socjologiczne ze specjalizacją polityka społeczna na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz zarządcze w zakresie psychologii ekonomicznej w Akademii Leona Koźmińskiego. Fanka microlearningu, uwielbia wprowadzać wiedzę w życie i doświadczać. Fascynują ją nowe technologie i szeroko rozumiana transformacja, tematy geopolityczne. Jest pasjonatką sztuki współczesnej i konsekwentnie buduje własną kolekcję.
Agenda

Dyrektor ds. Rozwoju Szkoleń oraz Obszaru Ekspertów
kiedy tak dużo się zmienia, stawiaj na to, co jest stałe!

Prezes ICAN Institute

Randstad Polska

Top Employers Institute

Tutlo

ICAN Institute

eTutor

ICAN Institute

Ekspertka ds. rozwoju liderów i ich zespołów, ICAN Institute
Pakiety
Subskrybent MIT![]() |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Otrzymujesz dostęp do wydarzenia w trybie online | |||||
Otrzymujesz dostęp do wydarzenia w trybie stacjonarnym | |||||
Uzyskujesz prestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający nabycie aktualnej wiedzy i narzędzi z obszaru funkcjonowania biznesu | |||||
Otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji i materiałów | |||||
Otrzymasz 3 - miesięczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska”, magazynu najlepszej uczelni na świecie (pakiet GOLD) | |||||
Lunch w ramach warsztatu: Most między strategią a kapitałem ludzkim – jak połączyć cele strategiczne firmy z rozwojem pracowników | |||||
Udział w warsztacie: Most między strategią a kapitałem ludzkim – jak połączyć cele strategiczne firmy z rozwojem pracowników
Prowadząca: Dominika Krysińska
Dowiedz się więcej |
|||||
Pakiet Specjalny0 zł |
Basic0 zł |
PremiumAktualnie: 432,84 zł brutto (364 zł netto) Najniższa cena z 30 dni przed 334,44 zł brutto Docelowo: od 24 czerwca 598,89 zł brutto (499 zł netto)
Harmonogram cen
|
Subskrybent MITAktualnie: 357,93 zł brutto (291 zł netto) Najniższa cena z 30 dni przed 279,21 zł brutto Docelowo: od 24 czerwca 490,77 zł brutto (399 zł netto)
Harmonogram cen
|
Digital0 zł |
Pakiet Specjalny
0 złBasic
0 złPremium
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 334,44 złAktualnie:
432,84 zł brutto (364 zł netto)
Docelowo od 24 czerwca:
598,89 zł brutto (499 zł netto)
Subskrybent MIT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 279,21 złAktualnie:
357,93 zł brutto (291 zł netto)
Docelowo od 24 czerwca:
490,77 zł brutto (399 zł netto)
Digital
0 złPartnerzy wydarzenia
Nawiąż z nami współpracę
Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami:

