top
Konferencja

Trendy HR

Organizacja gotowa na przyszłość -  kompetencje jutra, AI i doświadczenia pracowników

18.06.2024
godz. 9.00
Hotel Airport Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24, Warszawa

Wydarzenie dla HR, na którym nie może Cię zabraknąć

Studium przypadku, mnóstwo wskazówek i rekomendacji działań od doświadczonych praktyków. Tak zapowiada się kolejna edycja konferencji Trendy HR! Porozmawiamy o sztucznej inteligencji i jej zastosowaniu w rozwoju pracowników (ufać AI, a może nie?), transformacji kultury organizacyjnej, a także o tworzeniu organizacji gotowej na przyszłość dzięki kompetencjom i zaangażowaniu kadry. Szukasz odpowiedzi na pytania, jak projektować ścieżki rozwoju dla pracowników albo jakie kompetencje okażą się niesamowicie przydatne w najbliższej przyszłości?

Zarezerwuj czas 18 czerwca i spotkaj się z nami na konferencji Trendy HR!

Czego się dowiesz?

Eksperci poruszą tematy związane z narzędziami AI w rozwoju pracowników i kompetencjami przyszłości. To nie wszystko! Sprawdź agendę, żeby zobaczyć wszystkie wystąpienia.

  • Future Ready Organization: czym jest i jakie ma implikacje dla strategii HR
  • Jak budować zaangażowanie w zespole – studium przypadku Tradedoubler
  • Jak definiować kompetencje pracowników w perspektywie podziału pracy między AI a człowieka
  • Dlaczego HR musi tworzyć ścieżki rozwoju dla każdego pracownika: wyzwania i narzędzia
  • Jak wdrażać programy zwiększające innowacyjność i zaangażowanie? Rola lidera w transformacji
  • Śmierć modelu „samoobsługi” w rozwoju kadry: balans między podnoszeniem kompetencji niezbędnych firmie a indywidualizacją ścieżek rozwoju
  • Jak budować strategie zarządzania zdrowiem psychicznym pracowników

Co zyskujesz, biorąc udział w konferencji Trendy HR

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy i dlaczego warto dołączyć do uczestników!

down

Networking z liderami

Bierzesz udział w networkingu, nawiązujesz nowe kontakty i wymieniasz się inspiracjami.

down

Specjalny warsztat

Przetestujesz się podczas warsztatu strategicznego z Jackiem Gwoździem Transformacja kultury organizacyjnej".

down

Nagrania z konferencji

Otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji i materiałów. Wracaj do wiedzy z wydarzenia, kiedy chcesz!

down

Magazyn pełen inspiracji

Otrzymasz roczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet SILVER). Codziennie duża dawka wiedzy!

down

Rozpoznawalny certyfikat

Uzyskujesz prestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający zdobycie aktualnej wiedzy.

picture

Dla kogo jest wydarzenie

Udział w konferencji polecamy szczególnie działom HR oraz liderom zespołów.
Dołącz do nas, jeśli:

  • Chcesz wiedzieć, jak sztuczna inteligencja może wesprzeć Cię w podnoszeniu kwalifikacji pracowników i przeprowadzaniu projektów rozwojowych.
  • Zależy Ci na podniesieniu zaangażowania i motywacji w organizacji tak, by sprawnie realizować projekty i osiągać wyznaczone cele.
  • Szukasz pomysłów na tworzenie ścieżek rozwoju dla pracowników odpowiadające na potrzeby firmy i indywidualne cele zatrudnionej kadry.
  • Myślisz o poprawie employer brandingu i stworzeniu miejsca pracy, które umożliwia osiąganie pełni potencjału i wysokość efektywność.

Gdzie się spotkamy?

Wydarzenie Trendy HR odbędzie się w Warszawie w Hotel Airport Okęcie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24. Gustownie zaaranżowana przestrzeń sprzyja wymianie doświadczeń i nawiązywaniu znajomości, a także pozwala odprężyć się i skupić się na wystąpieniach w pełnym komforcie. Do zobaczenia na konferencji!

Hotel Airport Okęcie ul. Komitetu Obrony Robotników 24, Warszawa
zdjęcie Hotel Airport Okęcie

Jacy eksperci wystąpią na wydarzeniu

zdjęcie

Krzysztof Pająk

Research Scientist w eTutor

Z wykształcenia inżynier informatyk, odkąd zaczął przygodę z technologią zafascynowany problemami optymalizacyjnymi. Karierę zawodową rozpoczął od współtworzenia dużych systemów m.in. dla branży logistycznej, gdzie rozwijał umiejętności programistyczne i projektowania systemów. Gdy pojawiła się okazja dołączył do dynamicznego zespołu eTutora, gdzie stał specjalistą od rozwijania i wdrażania modeli językowych, i innych rozwiązań sztucznej inteligencji. Jego praca zaowocowała zarówno w rozwoju produktów eTutora jak i w formie publikacji naukowych. Prywatnie zapalony biegacz i tata 2 letniego Kuby, którego naturalna inteligencja jest jego największym życiowym odkryciem.

zdjęcie

Piotr Kubisz

Product Manager / Solution Architect SD Worx SAP Solutions

Specjalizuję się w projektowaniu i programowaniu złożonego oprogramowania o architekturze opartej na usługach SAP BTP, w tym integracji z systemami SAP HCM, SAP S/4 HANA i SAP SuccessFactors. Jego specjalizacje biznesowe to: - elektroniczny obieg dokumentów z podpisem elektronicznym (zgodny z eIDAS) - samoobsługa dla pracowników i menedżerów - wnioski o zmiany personalne - integracja z oprogramowaniem SAP, dostawcami e-podpisu i innymi systemami w celu stworzenia kompleksowych rozwiązań HR dla klientów.

zdjęcie

Dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej.

Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Jako trener i konsultant współpracował m.in. z AstraZeneca, BNP Paribas, Continental, CITI Bank, Goodyear, ING, Shell oraz Viessmann.

zdjęcie

Janusz Prendota

CEO ICAS Poland

Doświadczony lider biznesowy z ponad 30-letnim stażem. Od 2010 roku skoncentrowany na Programie Wsparcia Pracowników (EAP). Współtworzy rozwiązania przynoszące realne korzyści zarówno pracownikom, jak i organizacjom. Jako CEO ICAS Poland odpowiada za ponad 300 wdrożeń EAP, co czyni go cennym prelegentem na konferencjach dla dyrektorów HR, poszukujących praktycznych i skutecznych strategii wsparcia.

zdjęcie

Jarosław Chybicki

Dyrektor Grupowe EAP w ICAS Poland

Z wykształcenia psycholog. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, paryskiej Sorbony oraz wielu kursów prowadzonych w USA, Niemczech i Rosji. Certyfikowany instruktor Mindfulness. Autoryzowany użytkownik Leadership Developmental Framework we współpracy z Harthill z Anglii. Certyfikowany coach Focus Energy Balance Indicator. Wykładowca studiów podyplomowych na wielu uczelniach. Autor książek: „Focus. Trening Mindfulness”, „Uważna fotografia”, „Medytacja dla młodych odkrywców”.

zdjęcie

Joanna Kolasa

HR consultancy manager / strategic relationship manager w Randstad

jest managerem zespołu HR Consultancy w Randstad Polska, w ramach krótego zajmuje się doradztwem dla klientów. odpowiada za doradztwo w obszarze procesów i projektów hr, takich jak: audyt i odpowiednie ułozeniu procesów hr'owych, EB, obszarach rozwoju, rewardu oraz outplacementu. Od prawie 20 jest związana z hr’em. Ma doświadczenie zarówno od strony biznesowej, tzw. dostawcy rozwiązań hr’owych jak również wewnetrznego hr’u.

zdjęcie

Łukasz Potrzebka

Head of Solutions w IT-Dev Sp. z o.o.

Od ponad 16 lat pracuje przy dostarczaniu rozwiązań dla klientów wykorzystując do tego celu technologie firmy Microsoft. Karierę rozpoczął od stanowiska programisty, po zdobyciu doświadczenia koordynował działania zespołów programistycznych. Obecnie od 5 lat buduje Cyfrowe Miejsca Pracy oparte o chmurę Microsoft, doradzając w zakresie wdrożeń bezpośrednio angażując się w działania adopcyjne. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, interesuje się zagadnieniami z obszaru użyteczności i działaniami angażującymi pracowników.

zdjęcie

Liliana Strupp

Dyrektorka Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w Polsce

Liliana Strupp jest radcą prawnym, ukończyła prawo na Uniwersytecie Łódzkim oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi. W ramach pracy zawodowej pełni funkcję Dyrektora Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w Polsce; jest także wiceprezesem zarządu Polskiego Forum HR. Specjalizuje się w prawie cywilnym oraz prawie pracy. W ramach grupy roboczej w Konfederacji Lewiatan uczestniczyła aktywnie w procesie kształtowania regulacji dotyczącej pracy zdalnej w Polsce. Prelegentka i uczestniczka wielu konferencji i webinariów dotyczących tematów z zakresu prawa pracy oraz rynku pracy.

zdjęcie

Ireneusz Hołowacz

Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji SD Worx SAP Solutions

Starszy konsultant SAP HR i kierownik projektów z 20-letnim doświadczeniem w pracy z produktami SAP i wieloma pełnymi cyklami życia projektów w wielu sektorach przemysłu. Rola doradcza SAP HCM, reengineering biznesowy, planowanie strategii klienta SAP, projekt koncepcyjny, strategia danych / migracja, autoryzacja, projektowanie i budowa interfejsu, zarządzanie projektami, rozwój i zarządzanie produktem (zarządzanie działem Centrum Rozwoju Aplikacji, koordynowanie zespołu programistów, generowanie wymagań dotyczących produktu; określanie specyfikacji, harmonogramów produkcji, cen), przedsprzedaż i sprzedaż. Specjalizacje się w konfiguracji i wiedzy biznesowej SAP HCM (OM, PA, PD, PT, PY, ESS, MSS, ECM), ABAP, SAP EP, SAP BW, SAP Cloud Platform.

zdjęcie

Łukasz Szymula

Doświadczony lider i praktyk biznesu, trener biznesu, mentor i coach

Praktyk menadżer, zarządzający międzynarodowym teamem (branża digital marketing i ecommerce) zarządzający największą firmą z obszaru performannce/affilaite marketingu w Polsce i CEE, członek rady nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej.

Mentor i Opiekun Merytoryczny w największym programie mentoringowym Polsce – Fundacja Liderek Biznesu (2020-2022), mentor w programie mentoringowym - Akademia Przywództwa Liderów Oświaty (od 2020). Zdobywca licznych certyfikatów: Trener Fris Style Myślenia, Reiss Motivation Profile Master, Reiss Motivation Profile PRO Business Master – pierwszy w Polsce, Trener Biznesu, Grupa TROP, Dyplom ukończenia, Trener Competence Game, Coach Praktyk Biznesu, Certyfikat Coachingowy EMCC/ACC.

Współpracował min z: CUK, DPD, Egis Polska, Ernst & Young, Ericsson, GFK Polonia, Grupa TROP, Izba Gospodarki Elektronicznej, Orange, Pfizer, PZU, Philip Morris Polska, Samsung, Teva, Tradedoubler, Wolters Kluwer, Żabka.

zdjęcie

Jacek Gwóźdź

Konsultant biznesowy oraz Coach

Konsultant biznesowy oraz Coach certyfikowany w amerykańskim Institute for Professional Excellence in Coaching, z wieloletnim doświadczeniem w japońskiej korporacji motoryzacyjnej z listy Fortune Global 500, w tym na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora Finansowego.

20 lat doświadczenia zarządczego w czołowej japońskiej spółce motoryzacyjnej Denso, w tym: 9 lat jako CEO i 11 lat jako CFO/Head of Finance (300 MUSD roczne obroty spółki, którą zarządzał jako CEO, 500 pracowników w zarządzanych zakładach, 5 zakładów pod kierownictwem w Polsce i w Serbii).

W ramach działalności Jacek Gwóźdź Business Consulting poprzez kompleksową usługę COMENT (połączenie Consultingu, Coachingu, Mentoringu, Energetycznego przywództwa oraz Treningu i szkoleń) wspiera firmy w doskonaleniu Kultury Organizacyjnej i zwiększaniu konkurencyjności, łącząc wysoką efektywność organizacji z siłą mentalną i dobrostanem jej członków.

Wybierz swój pakiet uczestnictwa i weź udział już od 0 zł

Basic
Premium
Subskrybent
Otrzymujesz dostęp do wydarzenia w trybie stacjonarnym
Uzyskujesz pestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający nabycie aktualnej wiedzy i narzędzi z obszaru funkcjonowania biznesu  
Otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji i materiałów  
Otrzymasz roczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet SILVER)    
Udział w warsztacie strategicznym: "Transformacja kultury organizacyjnej: Budowanie synergii dla osiągnięcia strategicznych celów biznesowych"    
Lunch    
Basic
0 zł
netto
Premium
599,00 zł 499,00 zł
netto
Subskrybent
149,00 zł
netto
Basic
0 zł netto  
Premium

599,00 zł netto
499,00 zł netto
Subskrybent
149,00 zł netto

Partnerzy wydarzenia

Organizator

Partner merytoryczny

Partner wydarzenia

Nawiąż z nami współpracę

Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami:

portret Ewa Szczesik
Współpraca
Ewa Szczesik
Dyrektorka Wydawnicza

  e.szczesik@ican.pl
  +48 664 933 232
portret Karolina Starko
MEDIA I ORGANIZACJA
Karolina Starko
Event Project Manager

  k.starko@ican.pl
  +48 784 507 967