Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło. Sprawdź co organizujemy w najbliższym czasie!

Trendy HR
Organizacja gotowa na przyszłość - kompetencje jutra, AI i doświadczenia pracowników
godz. 9.00
ul. Komitetu Obrony Robotników 24, Warszawa
Wydarzenie dla HR, na którym nie może Cię zabraknąć
Studium przypadku, mnóstwo wskazówek i rekomendacji działań od doświadczonych praktyków. Tak zapowiada się kolejna edycja konferencji Trendy HR! Porozmawiamy o sztucznej inteligencji i jej zastosowaniu w rozwoju pracowników (ufać AI, a może nie?), transformacji kultury organizacyjnej, a także o tworzeniu organizacji gotowej na przyszłość dzięki kompetencjom i zaangażowaniu kadry. Szukasz odpowiedzi na pytania, jak projektować ścieżki rozwoju dla pracowników albo jakie kompetencje okażą się niesamowicie przydatne w najbliższej przyszłości?
Zarezerwuj czas 18 czerwca i spotkaj się z nami na konferencji Trendy HR!
Czego się dowiesz?
Eksperci poruszą tematy związane z narzędziami AI w rozwoju pracowników i kompetencjami przyszłości. To nie wszystko! Sprawdź agendę, żeby zobaczyć wszystkie wystąpienia.
- Future Ready Organization: czym jest i jakie ma implikacje dla strategii HR
- Jak budować zaangażowanie w zespole – studium przypadku Tradedoubler
- Jak definiować kompetencje pracowników w perspektywie podziału pracy między AI a człowieka
- Dlaczego HR musi tworzyć ścieżki rozwoju dla każdego pracownika: wyzwania i narzędzia
- Jak wdrażać programy zwiększające innowacyjność i zaangażowanie? Rola lidera w transformacji
- Śmierć modelu „samoobsługi” w rozwoju kadry: balans między podnoszeniem kompetencji niezbędnych firmie a indywidualizacją ścieżek rozwoju
- Jak budować strategie zarządzania zdrowiem psychicznym pracowników
Co zyskujesz, biorąc udział w konferencji Trendy HR
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy i dlaczego warto dołączyć do uczestników!
Networking z liderami
Bierzesz udział w networkingu, nawiązujesz nowe kontakty i wymieniasz się inspiracjami.
Specjalny warsztat
Przetestujesz się podczas warsztatu strategicznego z Jackiem Gwoździem Transformacja kultury organizacyjnej".
Nagrania z konferencji
Otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji i materiałów. Wracaj do wiedzy z wydarzenia, kiedy chcesz!
Magazyn pełen inspiracji
Otrzymasz roczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet SILVER). Codziennie duża dawka wiedzy!
Rozpoznawalny certyfikat
Uzyskujesz prestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający zdobycie aktualnej wiedzy.

Dla kogo jest wydarzenie
Udział w konferencji polecamy szczególnie działom HR oraz liderom zespołów.
Dołącz do nas, jeśli:
- Chcesz wiedzieć, jak sztuczna inteligencja może wesprzeć Cię w podnoszeniu kwalifikacji pracowników i przeprowadzaniu projektów rozwojowych.
- Zależy Ci na podniesieniu zaangażowania i motywacji w organizacji tak, by sprawnie realizować projekty i osiągać wyznaczone cele.
- Szukasz pomysłów na tworzenie ścieżek rozwoju dla pracowników odpowiadające na potrzeby firmy i indywidualne cele zatrudnionej kadry.
- Myślisz o poprawie employer brandingu i stworzeniu miejsca pracy, które umożliwia osiąganie pełni potencjału i wysokość efektywność.
Gdzie się spotkamy?
Wydarzenie Trendy HR odbędzie się w Warszawie w Hotel Airport Okęcie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24. Gustownie zaaranżowana przestrzeń sprzyja wymianie doświadczeń i nawiązywaniu znajomości, a także pozwala odprężyć się i skupić się na wystąpieniach w pełnym komforcie. Do zobaczenia na konferencji!

Jacy eksperci wystąpią na wydarzeniu

Łukasz Potrzebka
Head of Solutions w IT-Dev Sp. z o.o.Od ponad 16 lat pracuje przy dostarczaniu rozwiązań dla klientów wykorzystując do tego celu technologie firmy Microsoft. Karierę rozpoczął od stanowiska programisty, po zdobyciu doświadczenia koordynował działania zespołów programistycznych. Obecnie od 5 lat buduje Cyfrowe Miejsca Pracy oparte o chmurę Microsoft, doradzając w zakresie wdrożeń bezpośrednio angażując się w działania adopcyjne. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, interesuje się zagadnieniami z obszaru użyteczności i działaniami angażującymi pracowników.

Jacek Gwóźdź
Ekspert i wykładowca ICAN InstituteMiędzynarodowy ekspert przywództwa i strategii zarządzania z ponad 25-letnim doświadczeniem we wspieraniu rozwoju kadry zarządzającej, w tym w roli Prezesa Zarządu i CFO w czołowej japońskiej korporacji motoryzacyjnej z listy Fortune Global 500 oraz Executive Coach i Mentor certyfikowany w amerykańskim Institute for Professional Excellence in Coaching, pracujący z liderami na całym świecie.
Obecnie jako CEO prowadzi spółkę JGBC&CO., oferującą kompleksowe usługi COMET (połączenie Consultingu, Coaching, Mentoringu, Energetycznego przywództwa i Treningu liderów) oraz startup Mind.setUP!, zajmujący się wsparciem mentalnym liderów i sportowców.

Krzysztof Pająk
Research Scientist w eTutorZ wykształcenia inżynier informatyk, odkąd zaczął przygodę z technologią zafascynowany problemami optymalizacyjnymi. Karierę zawodową rozpoczął od współtworzenia dużych systemów m.in. dla branży logistycznej, gdzie rozwijał umiejętności programistyczne i projektowania systemów. Gdy pojawiła się okazja dołączył do dynamicznego zespołu eTutora, gdzie stał specjalistą od rozwijania i wdrażania modeli językowych, i innych rozwiązań sztucznej inteligencji. Jego praca zaowocowała zarówno w rozwoju produktów eTutora jak i w formie publikacji naukowych. Prywatnie zapalony biegacz i tata 2 letniego Kuby, którego naturalna inteligencja jest jego największym życiowym odkryciem.

Piotr Kubisz
Product Manager / Solution Architect SD Worx SAP SolutionsSpecjalizuję się w projektowaniu i programowaniu złożonego oprogramowania o architekturze opartej na usługach SAP BTP, w tym integracji z systemami SAP HCM, SAP S/4 HANA i SAP SuccessFactors. Jego specjalizacje biznesowe to: - elektroniczny obieg dokumentów z podpisem elektronicznym (zgodny z eIDAS) - samoobsługa dla pracowników i menedżerów - wnioski o zmiany personalne - integracja z oprogramowaniem SAP, dostawcami e-podpisu i innymi systemami w celu stworzenia kompleksowych rozwiązań HR dla klientów.

Janusz Prendota
CEO ICAS PolandDoświadczony lider biznesowy z ponad 30-letnim stażem. Od 2010 roku skoncentrowany na Programie Wsparcia Pracowników (EAP). Współtworzy rozwiązania przynoszące realne korzyści zarówno pracownikom, jak i organizacjom. Jako CEO ICAS Poland odpowiada za ponad 300 wdrożeń EAP, co czyni go cennym prelegentem na konferencjach dla dyrektorów HR, poszukujących praktycznych i skutecznych strategii wsparcia.

Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN InstituteJeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej.
Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Jako trener i konsultant współpracował m.in. z AstraZeneca, BNP Paribas, Continental, CITI Bank, Goodyear, ING, Shell oraz Viessmann.

Jarosław Chybicki
Dyrektor Grupowe EAP w ICAS PolandZ wykształcenia psycholog. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, paryskiej Sorbony oraz wielu kursów prowadzonych w USA, Niemczech i Rosji. Certyfikowany instruktor Mindfulness. Autoryzowany użytkownik Leadership Developmental Framework we współpracy z Harthill z Anglii. Certyfikowany coach Focus Energy Balance Indicator. Wykładowca studiów podyplomowych na wielu uczelniach. Autor książek: „Focus. Trening Mindfulness”, „Uważna fotografia”, „Medytacja dla młodych odkrywców”.

Joanna Kolasa
HR Consultancy Manager w Randstad Polskajest managerem zespołu HR Consultancy w Randstad Polska, w ramach krótego zajmuje się doradztwem dla klientów. odpowiada za doradztwo w obszarze procesów i projektów hr, takich jak: audyt i odpowiednie ułozeniu procesów hr'owych, EB, obszarach rozwoju, rewardu oraz outplacementu. Od prawie 20 jest związana z hr’em. Ma doświadczenie zarówno od strony biznesowej, tzw. dostawcy rozwiązań hr’owych jak również wewnetrznego hr’u.

Radosław Choczaj
Business Development Manager2. Manager ds. rozwoju biznesu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży IT, reprezentuje ekspercką firmę Clouds on Mars, która łączy ze sobą wysokie umiejętności biznesowe i analityczne. Zdobywał doświadczenie realizując cele biznesowe w branżach: telekomunikacyjnej, technologicznej oraz detalicznej. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomicznej oraz studiów podyplomowych SGH z zakresu „Zastosowanie technologii cloud computingu w modelowaniu biznesowym”. Prywatnie pasjonat nowych technologii, aktywny uczestnik i kibic lokalnych drużyn oraz miłośnik odkrywania dzikich zakątków świata.

Krzysztof Borkowski
Business Development ManagerOd ponad 20-lat dostarcza rozwiązania budujące kulturę danych w oparciu o ludzi i niezbędne technologie. Karierę rozpoczął w obszarze Systemów Informacji Przestrzennej pomagając firmom w transformacji w kierunku organizacji działających w oparciu o dane. Zdobywał doświadczenie pracując z największymi firmami w kraju, zarządzając zespołem i budując sieć partnerską. Przez lata działa z organizacjami z branży infrastruktury, budownictwa i produkcji. Obecnie zaangażowany jest w transformację cyfrową przedsiębiorstw przy wparciu AI oraz wykorzystaniu technologii Microsoft w celu poprawy ich skuteczności i efektywności.

Łukasz Szymula
Doświadczony lider i praktyk biznesu, trener biznesu, mentor i coachPraktyk menadżer, zarządzający międzynarodowym teamem (branża digital marketing i ecommerce) zarządzający największą firmą z obszaru performannce/affilaite marketingu w Polsce i CEE, członek rady nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej.
Mentor i Opiekun Merytoryczny w największym programie mentoringowym Polsce – Fundacja Liderek Biznesu (2020-2022), mentor w programie mentoringowym - Akademia Przywództwa Liderów Oświaty (od 2020). Zdobywca licznych certyfikatów: Trener Fris Style Myślenia, Reiss Motivation Profile Master, Reiss Motivation Profile PRO Business Master – pierwszy w Polsce, Trener Biznesu, Grupa TROP, Dyplom ukończenia, Trener Competence Game, Coach Praktyk Biznesu, Certyfikat Coachingowy EMCC/ACC.
Współpracował min z: CUK, DPD, Egis Polska, Ernst & Young, Ericsson, GFK Polonia, Grupa TROP, Izba Gospodarki Elektronicznej, Orange, Pfizer, PZU, Philip Morris Polska, Samsung, Teva, Tradedoubler, Wolters Kluwer, Żabka.

Ireneusz Hołowacz
Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji SD Worx SAP SolutionsStarszy konsultant SAP HR i kierownik projektów z 20-letnim doświadczeniem w pracy z produktami SAP i wieloma pełnymi cyklami życia projektów w wielu sektorach przemysłu. Rola doradcza SAP HCM, reengineering biznesowy, planowanie strategii klienta SAP, projekt koncepcyjny, strategia danych / migracja, autoryzacja, projektowanie i budowa interfejsu, zarządzanie projektami, rozwój i zarządzanie produktem (zarządzanie działem Centrum Rozwoju Aplikacji, koordynowanie zespołu programistów, generowanie wymagań dotyczących produktu; określanie specyfikacji, harmonogramów produkcji, cen), przedsprzedaż i sprzedaż. Specjalizacje się w konfiguracji i wiedzy biznesowej SAP HCM (OM, PA, PD, PT, PY, ESS, MSS, ECM), ABAP, SAP EP, SAP BW, SAP Cloud Platform.

Liliana Strupp
radca prawny, Director Legal & Public Affairs w Randstad PolskaLiliana Strupp ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Łódzkim oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, gdzie z wyróżnieniem uzyskała tytuł radcy prawnego. Od ponad 20 lat związana z firmą Randstad Polska, w której pełni rolę Dyrektora ds. Prawnych & Public Affairs; obecnie jest także osobą odpowiedzialną w organizacji za zgodność w zakresie AI oraz pełni funkcję Integrity Officera. Jest również wiceprezeską zarządu Polskiego Forum HR, w którym aktywnie reprezentuje branżę agencji zatrudnienia oraz proponuje rozwiązania legislacyjne mające na celu kształtowanie rynku pracy w Polsce. W pracy zawodowej specjalizuje się w zarządzaniu ryzykiem prawnym związanym z prowadzeniem biznesu i negocjowaniem kompleksowych umów handlowych. Od wielu lat jest także ekspertką i miłośniczką prawa pracy.
Agenda

redaktorka "MIT Sloan Management Review Polska"


Product Manager / Solution Architect
SD Worx SAP Solutions

Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji
SD Worx SAP Solutions

Research Scientist w eTutor

Head of Solutions w IT-Dev Sp. z o.o.

Konsultant biznesowy oraz Coach

Business Development Manager

Business Development Manager

CEO ICAS Poland

Dyrektor Grupowe EAP w ICAS Poland

Doświadczony lider i praktyk biznesu, trener biznesu, mentor i coach

HR consultancy manager / strategic relationship manager w Randstad

Dyrektora Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w Polsce
DLA uczestników pakietów PREMIUM i absolwentów ESP i ELP
DLA uczestników pakietów PREMIUM i absolwentów ESP i ELP

Konsultant biznesowy oraz Coach
Partnerzy wydarzenia
Nawiąż z nami współpracę
Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami:

