Marketing i sprzedaż
Marketing i techniki sprzedaży – jak zwiększyć sprzedaż?
Firmy poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży, ponieważ sprzedaż ma dla nich strategiczne znaczenie. Jak zwiększyć sprzedaż? Jakie metody zarządzania przedsiębiorstwem wspierają sprzedaż? Jaka jest współczesna definicja sprzedaży?
Obsługa klienta – tajna broń liderów sprzedaży
Obsługa klienta to fundament efektywnej sprzedaży. Proces sprzedaży powinien szczegółowo uwzględniać obsługę klienta, ponieważ stanowi ona ogromne wsparcie sprzedaży. Marketing strategiczny poświęca wiele miejsca obsłudze klienta jako kluczowemu sposobowi zwiększania sprzedaży. W jaki sposób zarządzanie przedsiębiorstwem wpływa na obsługę klienta? Jak poprawić obsługę klienta?
Jak psychologia sprzedaży pomaga handlowcom?
Psychologia sprzedaży to źródło wielu technik sprzedaży, dzięki którym handlowcy realizują swój budżet. Techniki sprzedaży pomagają wyeliminować obiekcje klienta i zwiększyć jakość obsługi klienta. Osoby odpowiedzialne za negocjacje w biznesie często korzystają z psychologii sprzedaży, a znajomość zasad negocjacji w biznesie jest warunkiem efektywnej sprzedaży.
Na czym polega elevator pitch?
Jedną z ciekawych technik sprzedaży jest elevator pitch. Na czym polega elevator pitch? Jak elevator pitch pomaga zainteresować produktem lub usługą potencjalnego klienta?
Jak zwiększyć sprzedaż?
Zwiększenie sprzedaży jest możliwe dzięki najnowszym technikom sprzedaży oraz opracowaniu procesu sprzedaży. Dobrze zaprojektowany proces handlowy pozwala zwiększyć przychody i jest podstawą efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. W obrazowy sposób proces sprzedaży przedstawia lejek sprzedażowy. Jak zarządzać lejkiem sprzedażowym, by w pełni wykorzystywać szanse sprzedażowe?
Pokaż mniejDotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcej- Negocjacje 2
- E-commerce 17
- Zarządzanie ludźmi 3
- Strategia 6
- Trendy 10
- Kongres ICAN Management Review 2
- Innowacje 8
- Modele biznesowe 1
- Transformacja 6
- Handel 1
- Zatrudnianie 2
- Marketing strategiczny 48
- Sprzedaż 152
Podana fraza - - nie została odnaleziona
Spróbuj użyć innych lub bardziej ogólnych słów kluczowych